PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda roczna › Nagroda roczna
    From: "Paweł Sz." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nagroda roczna
    Date: Sat, 4 Dec 2004 00:58:58 +0100

    Witam,

    mam taką sytuację - pracowałem do końca listopada w pewnej firemce, gdzie
    jest zasada wypłacania na koniec roku nagród rocznych, niestety w zakładowym
    regulaminie wynagradzania jest zapis dosyć "rozmyty", mówi tylko o tym, że
    "pracownikowi za osiągnięcia może być przyznana nagroda". Ponieważ odszedłem
    od pracodawcy na własną prośbę, mój były szefunio powiedział mi, że mi tej
    nagrody nie wypłaci "bo jak pracownik odchodzi, musi czuć, że coś traci".
    Pracowałem w firmie 8 lat, nagrody były zawsze wypłacane przed Świętami,
    dostawali je wszyscy, teraz nie dostanę tylko ja. Czy według Was jest jakaś
    najmniejsza szansa odzyskania tych pieniędzy ? Bądź co bądź powód ich
    odebrania jest dosyć oczywisty zwłaszcza, że nigdy nic nie mógł mi zarzucić
    a wręcz przeciwnie, od klientów dostawałem oficjalne maile pochwalne i
    "dziękczynne"...

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł