PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny-kierownik › Nadgodziny-kierownik
  • Data: 2007-03-23 00:19:24
    Temat: Nadgodziny-kierownik
    Od: "LoLe" <lole11[SPAM_BLOCKER]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałbym zapytać się czy będąc kierownikiem jakiegoś działu w dużej firmie, nie
    należą mi się pieniążki z tytułu wypracowanych nadgodzin?

    W kodeksie pracy w różnych punktach na temat czasu pracy jest zazwyczaj punkt który
    mówi że danego przepisu nie stosuje się dla pracowników będących w kadrze
    zarządzającej. Co to dokładnie oznacza kadra zarządzająca i gdzie ma być zapisane że
    mam nie normowany czas pracy itp. (umowa, regulamin???)