PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny-kierownik › Re: Nadgodziny-kierownik
  • Data: 2007-03-23 16:14:46
    Temat: Re: Nadgodziny-kierownik
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "LoLe" <lole11[SPAM_BLOCKER]@o2.pl> wrote in message

    >Witam
    >Chciałbym zapytać się czy będąc kierownikiem jakiegoś działu w dużej
    >firmie, nie należą mi się pieniążki z tytułu wypracowanych nadgodzin?

    Z reguły jest tak że po ilość nadgodzin można stwierdzić że coś jest
    nie tak
    z procesem lub jest on zle zarzadzany. Tak wiec na twoim
    miejscu ograniczylbym ilosc nadgodzin swoich pracownikow, i pomyslal
    nad usprawnieniem procesu przy ktorym pracujesz.

    > [ciach] nie stosuje się dla pracowników będących w kadrze
    > zarządzającej.

    ja na miejscu prezesa rowniez bym nie zaplacil kierownikowi za
    nagodziny
    po to place mu wiecej aby byl porzadek, koszty firmy byly
    minimalizowane
    a zyski rosly :) Dodatkowo jeżeli zobaczyłbym dużą liczbe nadgodzin
    generowanych przez twoich podwladnych pomyslalbym, że nie radzisz
    sobie
    na piastowanym stanowisku i pojechał po premi :)

    --
    Pzdr
    CS