PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny-kierownik › Re: Nadgodziny-kierownik
  • Data: 2007-03-27 21:15:32
    Temat: Re: Nadgodziny-kierownik
    Od: "LoLe" <lole11[SPAM_BLOCKER]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proces ostatniej pani kontra biedronka.
    > http://ww3.wm.pl/?main=17&c=109,3,17010,,
    > Kierownikowi jak widac naleza sie pieniazki za nadgodziny tak jak psu
    > buda..
    > I nie trollowac glupio, ze sa takie czasy gdzie kierownik musi siedziec
    > wiecej niz 8 godzin, sam mam stanowisko kierownicze i 8 godzin nie
    > przekraczam.

    no ok ja też staram się nie przekraczac, wiadomo nie bede liczył każdej minuty, ale
    miałem taką sytuację że zwolniło mi się parę osób i a robotę trzeba było zrobić i
    musiałem robić to też ja, i niestety w samym marcu mam 45 nadgodzin, a nie zapowiada
    się żeby zrobiło się coś luźniej co bym mógł odebrac nadogdziny w wolnych dniach.