PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na co zwrócić przy pierwszej pracy?

  • 1. Data: 2002-07-15 16:52:48
    Temat: Na co zwrócić przy pierwszej pracy?
    Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl>

    Witam.
    Jutro być może zostanę zatrudniony na okres wakacyjny. Na co zwrócić
    uwagę przy podpisywaniu umowy? Jeśli znają Państwo jakieś strony z
    radami dla "nowicjuszy", to bym bardzo prosił o linki.
    Dziękuję.

    --
    zuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark at post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

  • 2. Data: 2002-07-17 15:14:46
    Temat: Re: Na co zwrócić przy pierwszej pracy?
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark at post.pl> napisał w wiadomości
    news:fcv5jugigt171qm7hdudmjq1ug356hnkmj@4ax.com... "Na co zwrócić przy
    pierwszej pracy?"

    No przy pierwszej pracy lepiej nie zwracaj bo moze to byc zle zrozumiane
    hehe. Jesli juz jednak bardzo musisz to lepiej wyjdz do WC...

    Tomek

  • 3. Data: 2002-07-17 21:21:18
    Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl>

    On Wed, 17 Jul 2002 15:14:46 -0000, "Tomek" <t...@t...pl> wrote:

    >No przy pierwszej pracy lepiej nie zwracaj bo moze to byc zle zrozumiane
    >hehe. Jesli juz jednak bardzo musisz to lepiej wyjdz do WC...

    Ech... oczywiście "na co zwrócić uwagę" ;)
    No pięknie mi to wyszło, nie ma co... :)

    --
    zuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark at post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."