PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na cholerę do tego Jyska polazłem?

  • 11. Data: 2006-08-13 17:15:28
    Temat: Re: Na cholere do tego Jyska polazlem?
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ebn8ob$mcf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eblahl$6h2$1@news.onet.pl...

    > TPSA ?? ((-:)

    nie jedna z najwiekszych. Ostatnio byla fuzja z inna wielka ;)

    ale motyw mają ten sam, tak samo olewają klientów - najlepszy przykład
    chyba.

  • 12. Data: 2006-08-13 17:55:20
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    > nie jedna z najwiekszych. Ostatnio byla fuzja z inna wielka ;)
    >
    > ale motyw mają ten sam, tak samo olewają klientów - najlepszy przykład
    > chyba.

    mowimy o tej konczacej sie na x ?

  • 13. Data: 2006-08-13 17:59:10
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    > sto tysiecy zlotych - coz to za kasa? szczegolnie ze jak sam napisales
    > macie tam ponad 100 stanowisk komputerowych - wychodzi po 1000 na jedno
    > stanowisko - jakby nic;

    co roku. i co roku rosnie ona o 5-10% :)

    > [...]
    >
    > jezeli macie niekompetentne osoby, ktore zajmuja sie negocjacja warunkow
    > umow z dostawcami oprogramowania to jestescie sami sobie winni; czy macie
    > czy ustalony tygodniowy harmonogram prac, procedure weryfikacji poprawnosci
    > dostarczonych fragmentow produktu, stawki za nie wywiazanie sie z elementow
    > procedur lub harmonogramu w terminie? pewnie nie macie;

    mamy. dlaczgo ? popatrz watek nizej, albo na sam tytul

    > no niestety - musze Cie zmartwic; jezeli w wiadomosci sa tylko znaki z
    > zestawu us-ascii (czyli w najwiekszym skrocie: to co widzisz na typowej
    > klawiaturze w Polsce) to us-ascii 7-bit jest jak najbardziej OK;

    wiem wiem ;) najnizsze kodowanie wg RFC (numer missing)

  • 14. Data: 2006-08-13 18:11:19
    Od: p...@p...wp.pl (adas;)

    Marek wrote:

    > mamy. dlaczgo ? popatrz watek nizej, albo na sam tytul

    no dobrze - ale jezeli pozwalacie sobie na opisane traktowanie przez
    dostawce oprogramowania, to moim zdaniem nie masz podstaw pisac ta:
    "Wybacz, ale ja sie przejechalem na programie za ponad 110.000 PLN
    z jednej z najwiekszych polskich firm software'owych." - jezeli nie
    zabezpieczyliscie swoich interesow to jest dosyc zrozumiale, ze tamta
    firma to wykorzystuje; chyba nie oczekujecie, ze partner powinien robic
    cokolwiek ponad zapisy zawarte w umowie; a teraz jestescie dla nich
    pewnie takim klientem, ktory placi a jednoczesnie nie wymaga; nawet jak
    to jest tylko 100 tysiecy to przeciez zawsze jakas kasa dla firmy;

    pzdrv;
    adas;