PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyjazd Holandia

  • 1. Data: 2003-06-19 12:17:16
    Temat: Wyjazd Holandia
    Od: "Gre" <g...@o...pl>

    Szukam osób chcących wyjechać w ciągu najbliższego tygodnia do pracy w
    Holandii.Mogę jechać sam ale grupą ekonomiczniej. Znam angielski.
    Wyjazd praktycznie w ciemno - mam tylko kilka adresów.

  • 2. Data: 2003-06-19 22:04:26
    Temat: Re: Wyjazd Holandia
    Od: k...@p...onet.pl

    yo!jestem z kolesiem hcetny ale dopiero od 1 ewentualnie 2 lipca bo mamy egzmy
    fucha jest na czarno ale damy sobie rade napisz cos wiecej o ewentualnych
    namiarach

  • 3. Data: 2003-06-21 21:00:02
    Od: "olo" <m...@a...o2.pl>

    Jeśli wybieracie sie po 1,2 to z chęcią przyłącze sie do was w 5 osób za
    grosze można przejechać Niemcy, w których nispodziewanie padła mi nagrana
    fucha.W Holandii już raz byłem.Dajcie znac w jakie regiony i przy czym
    chcecie pracować.
    m...@o...pl

  • 4. Data: 2003-06-23 14:09:48
    Od: m...@w...pl

    > Szukam osób chcących wyjechać w ciągu najbliższego tygodnia do pracy w
    > Holandii.Mogę jechać sam ale grupą ekonomiczniej. Znam angielski.
    > Wyjazd praktycznie w ciemno - mam tylko kilka adresów.

    ja sie wybieram z kumplami na poczatku lipca , ale na stopa, i calkiem w
    ciemno
    holandia jest mala ale trzeba od czegos zaczac poszukiwania :)
    jak bys mogl to zdradz miejsca gdzie najlepiej szukac pracy , napisales ze
    masz kilka adresow

  • 5. Data: 2003-06-25 10:42:09
    Od: "Xemun" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Gre" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam osób chcących wyjechać w ciągu najbliższego tygodnia do pracy w
    > Holandii.Mogę jechać sam ale grupą ekonomiczniej. Znam angielski.
    > Wyjazd praktycznie w ciemno - mam tylko kilka adresów.

    ja planuje wyjechac z kilkoma znajomymi, ale po przeczytaniu opinii
    jakos nam sie odechciewa :(
    I teraz nie wiadomo co zrobic. Mozesz podac te adresy ???

  • 6. Data: 2003-06-28 16:45:43
    Od: p...@o...pl