PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże kiedyś zmienie zdanie, ale.. › Może kiedyś zmienie zdanie, ale..
  • Data: 2003-07-09 16:18:29
    Temat: Może kiedyś zmienie zdanie, ale..
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tej chwili uwazam, ze Polska to gowniany kraj. Tak tu smierdzi ze sie
    wymiotowac chce.
    Ludzie sa w wiekszosci podli, zazdrosni, zawistni.
    Przykro mi mowic takie slowa o wlasnym kraju, ale z czego mam sie cieszyc ?
    Ogolnie staram sie pocieszac ale jak sobie pomysle ze mam isc do pracy za
    1000 PLN to zaluje ze sie tutaj urodzilem. A jak slysze ze mam sie cieszyc z
    tego ze mam prace za 1000 zlotych to juz wogole nie rozumiem tego calego
    systemu gospodarczego. Ja nie wymyslilem tego glupiego systemu ekonomii i
    gospodarki, ktory jest utopia. Jeli ktos wymaga ode mnie zebym placil
    rachunki to niech moge je zaplacic pracujac. Bo k...a jak moge zaplacic za
    prad, telefon, RTV i czynsz jak zarabiam 1000 ??? Help !!!!!