PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorniczy w MPK

  • 1. Data: 2005-06-03 11:04:06
    Temat: Motorniczy w MPK
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

    Witam

    Może ktoś oriętuje się jakie są wymagania na prace motorniczego i jak
    wygląda wyrobienie licencji na prowadzenie tramwaju ? Ewentualnie jakieś
    opinie o tej robocie mile widziane :) Z góry dzięki za odpowiedzi.

    PhoeniX

  • 2. Data: 2005-06-03 11:19:53
    Temat: Re: Motorniczy w MPK
    Od: "Mirmar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_> napisał w
    wiadomości news:d7pdf9$1s1$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > wygląda wyrobienie licencji na prowadzenie tramwaju ? Ewentualnie jakieś
    > opinie o tej robocie mile widziane :) Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Karol Krawczyk ci powie :))))

    MM

  • 3. Data: 2005-06-03 13:06:04
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    PhoeniX napisał(a):

> [...]
    > wygląda wyrobienie licencji na prowadzenie tramwaju ? Ewentualnie jakieś
    > opinie o tej robocie mile widziane :) Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Zadzwoń do MPK przecież tam najwięcej wiedzą.

  • 4. Data: 2005-06-05 23:33:08
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

> [...]
    > wygląda wyrobienie licencji na prowadzenie tramwaju ? Ewentualnie jakieś
    > opinie o tej robocie mile widziane :) Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Praca nudna jak flaki z olejem.
    Ogranicza cie to, że mozesz jechać tylko tam gdzie są tory... no i jesli
    jakiś zamyslony pieszy wejdzie ci przed tramwaj to droga hamowania jest
    zdecydowanie dłuższa niż ma autobus => trup na miejscu.
    Dodatkowo bluzgający pasażerowie.
    Praca niebezpieczna nocą, szczególnie w miastach gdzie motorniczy prowadzi
    sprzedaż biletów.
    W zasadzie trzeba liczyć tylko na siebie.

  • 5. Data: 2005-06-06 07:21:16
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> napisał:
    > Praca nudna jak flaki z olejem.

    Jazda takim kolosem nudna... jak dla mnie nie.

    > Ogranicza cie to, że mozesz jechać tylko tam gdzie są tory...

    To akurat traktuje jak ułatwienie. Autobusem znacznie trudniej manewrować w
    zatłoczonym mieście.

    > no i
    > jesli jakiś zamyslony pieszy wejdzie ci przed tramwaj to droga
    > hamowania jest zdecydowanie dłuższa niż ma autobus => trup na miejscu.

    Ale co ile taki wypadek się zdaża ? Ja osobiście jeszcze się z takim
    wypadkiem nie spotkałem za to widziałem kilka trupów co wpadli pod samochód.

    > Dodatkowo bluzgający pasażerowie.
    > Praca niebezpieczna nocą, szczególnie w miastach gdzie motorniczy
    > prowadzi sprzedaż biletów.
    > W zasadzie trzeba liczyć tylko na siebie.

    Tego właśnie sie troche obawiam. A Ty pracujesz jako motorniczy ?

    PhoeniX

  • 6. Data: 2005-06-06 20:11:40
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_> napisał w
    wiadomości news:d80thi$rco$1@korweta.task.gda.pl...

    > Tego właśnie sie troche obawiam. A Ty pracujesz jako motorniczy ?

    Nie. Jestem pasażerem, który jeździ tramwajami tyle ile musi + 60%
    absolutnie hobbystycznie w celach turystyczno-poznawczych

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 7. Data: 2005-06-09 14:50:16
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 6 Jun 2005 01:33:08 +0200, "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <a...@j...w.stopce.pl> wrote:

> [...]
    >jakiś zamyslony pieszy wejdzie ci przed tramwaj to droga hamowania jest
    >zdecydowanie dłuższa niż ma autobus => trup na miejscu.

    Trup na miejscu a ty mówisz że nudna jak flaki z olejem???
    Co się z tym światem porobiło!

    >Dodatkowo bluzgający pasażerowie.
    >Praca niebezpieczna nocą, szczególnie w miastach gdzie motorniczy prowadzi
    >sprzedaż biletów.

    Normalnie same atrakcje. Absolutnie nie ma miejsca na nudę!
    --
    - Maciej Kulawik ----------------