PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos wie moze cos na temat pracy w Irlandii ?

  • 1. Data: 2005-06-02 20:22:30
    Temat: Czy ktos wie moze cos na temat pracy w Irlandii ?
    Od: "WS" <s...@p...wp.pl>

    Witam ,

    chcialbym za miesiac poleciec do Dublina do pracy ( mam skonczone wyzsze
    studia informatyczne i tytul mgr inz ) , ale dzis napotkalem na informacje ,
    ze piekielnie trudno jest tam dostac PPS. Znalazlem na internecie cos
    takiego: http://www.dublinwelcomecenter.com/ (pomagaja w zdobyciu PPS i
    konta bankowego) ale zadnych opinii o tej firmie nie moge znalezc , google
    za wiele nie pokazuja , wyszukiwarka grup dyskusyjnych rowniez. Wogole nie
    za wiele opinii na temat Irlandii moge znalezc ( za to o Anglii jest az
    nadmiar ). Nie chodzi mi o to , czy jest praca i czy jest latwo ( pracy nie
    ma i jest ciezko :-) ) ale chcialbym zeby najlepiej ktos kto wie ( i na
    pewno wie , ze wie ) odpowiedzial jak to jest teraz z tym PPS , numerem
    konta bankowego i czy moze ktos korzystal z Dublin Welcome Center ?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-06-02 20:32:35
    Temat: Re: Czy ktos wie moze cos na temat pracy w Irlandii ?
    Od: "WS" <s...@p...wp.pl>

    > Wogole nie za wiele opinii na temat Irlandii moge znalezc ( za to o
    > Anglii jest az nadmiar ).

    Cofam to co powiedzialem :) na
    http://londynek.net/dyskusje/forum?forum_id=165483 oraz na
    http://www.dublinek.net/ jest calkiem sporo. Jednak jesli ktos bylby
    uprzejmy odpowiedziec na moje poprzednie pytania jestem zobowiazany.

    Pozdrawiam
    WS

  • 3. Data: 2005-06-02 21:15:35
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "WS" <s...@p...wp.pl> wrote in message
    > ale dzis napotkalem na informacje , ze piekielnie trudno jest tam dostac
    > PPS.

    PPS dostaje sie od reki i bez wiekszych problemow (2 dokumenty tozsamosci
    ze zdjeciem i poswiadczenie zamieszkania w Irlandii).
    Moze problemy wymyslaja ci, ktorzy od ciebie wezma za PPS pieniadze.

    > takiego: http://www.dublinwelcomecenter.com/ (pomagaja w zdobyciu PPS i
    > konta bankowego)

    Ekstra. Zapomnij jednak.
    PPS to zadna sztuka (j.w.) bo PPS na niewiele sie zda jesli pracy brak.
    Konto bankowe zalozyc mozna jednak wowczas, gdy ma sie dochody.
    A tych ww firma ci nie zalatwi.

    Pozdr
    gslabs

  • 4. Data: 2005-06-03 10:37:17
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Thu, 2 Jun 2005 22:22:30 +0200, WS wrote:

    > chcialbym za miesiac poleciec do Dublina do pracy ( mam skonczone wyzsze
    > studia informatyczne i tytul mgr inz ) , ale dzis napotkalem na informacje ,
    > ze piekielnie trudno jest tam dostac PPS.

    Nieprawda. Dostałem bezproblemowo.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    entredentolignumologist - One who collects toothpick boxes

  • 5. Data: 2005-06-03 10:40:34
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Thu, 2 Jun 2005 22:15:35 +0100, gslabs wrote:

    > PPS to zadna sztuka (j.w.) bo PPS na niewiele sie zda jesli pracy brak.
    > Konto bankowe zalozyc mozna jednak wowczas, gdy ma sie dochody.

    W zasadzie nie; co prawda zakładając konto w AIB miałem dochody, ale ich to
    nie obchodziło.

    Większy problem miałem z udowodnieniem miejsca zamieszkania -- w końcu
    uznali, że wystarczy pismo przyznające mi PPS (tamże był adres). Wymagało
    to jednak paru wizyt w banku.

    (W ogóle tak z perspektywy .ie, to internet i bankowość internetowa w .pl
    stoi o kilka poziomów wyżej).

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fewterer - A keeper of dogs or manager of a kennel