PracaGrupypl.praca.dyskusjeMontaż okien pomocy.......... › Montaż okien pomocy..........
    From: "RAM" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Montaż okien pomocy..........
    Date: Sat, 10 Jul 2004 07:21:19 +0200

    Witam ,mam problem związany z montażem okien.Jestem własnie po montazu okien
    w ilosci dwóch sztuk, montaz trwał cztery dni co juz wzbudziło moje
    podejrzenia co do fachowosci monterów.Zauwazyłem ze po otwarciu skrzydła
    okna leci ono z dużą predkoscią do przeciwległego boku.Dziwne dla mnie było
    to ze podczas odbioru monterowi zabrakło poziomicy zeby sprawdzic prawidłowe
    położenie okien.Umówiłem sie na drugi dzień na ,, regulacje okien" jak to
    okreslił fachowiec, zjawił się z 8 godzinnym spóźnieniem nie mając znowu
    poziomicy ( zapomniał) .Po długich rozmowach z szefem doszli do wniosku ze
    potrzebna jest drobna kosmetyczna poprawka polegająca na podcięciu mocowania
    okna i prawidłowym ustawieniu pionu ( jak oni doszli do tego bez
    poziomicy).Okno jest osadzone zamurowane parapety tez na miejscu.Mam pytanie
    czy takie działanie jest normalne ze sztuką montażu czy mam na to pozwolic
    i jak rozliczyc sie za montaż okien.
    Bogdan.