PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator / pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2005-09-07 07:34:37
    Temat: Moderator / pl.praca.oferowana
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dlaczego moderator pl.praca.oferowana nie zamieszcza niektórych ofert
    nadesłanych na grupę, a spełniających normy i de facto nie informuje o
    przyczynach niezamieszczenia oferty jej nadawcy?
    Czy komuś tu zależy na tym, aby Ci biedni ludzie znajdywali pracę, czy
    pl.praca.oferowana służy raczej do innych celów?

    Pozdrawiam
    Konrad

  • 2. Data: 2005-09-07 07:36:04
    Temat: Re: Moderator / pl.praca.oferowana
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <1...@n...onet.pl>
    Konrad napisał(a):

> [...]
    > nadesłanych na grupę, a spełniających normy i de facto nie informuje o
    > przyczynach niezamieszczenia oferty jej nadawcy?

    A nie łatwiej do moderatora napisać i się dowiedzieć?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 3. Data: 2005-09-07 10:09:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Konrad <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy komuś tu zależy na tym, aby Ci biedni ludzie znajdywali pracę, czy
    > pl.praca.oferowana służy raczej do innych celów?

    Oczywiscie, ze do innych celow.
    Moderator przeciez zatrzymuje czesc co lepszych ofert i podsyla swoim
    znajomym/rodzinie *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko
    lubiacy spiskowe teorie dziejow

  • 4. Data: 2005-09-07 10:11:56
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemysław Maciuszko [Wed, 7 Sep 2005 10:09:26 +0000 (UTC)]:

    > Oczywiscie, ze do innych celow.
    > Moderator przeciez zatrzymuje czesc co lepszych ofert i podsyla
    > swoim znajomym/rodzinie *sigh*

    Atam, podsyla. Na Allegro sprzedaje i tyle :>

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-07 10:49:30
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Konrad napisał(a):

    > Dlaczego moderator pl.praca.oferowana nie zamieszcza niektórych ofert
    > nadesłanych na grupę, a spełniających normy

    Tem serwis:
    "Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl"
    Nie przesyła ogłoszeń do skrzynki moderatorów. Pisałem do nich w tej
    sprawie, ale nie było odzewu i jak widać nie ma poprawy.

    > i de facto nie informuje o przyczynach niezamieszczenia oferty
    > jej nadawcy?

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    #v+
    Niestety z powodu dużej liczby codziennie przychodzących ogłoszeń, moderator
    nie jest zazwyczaj w stanie wysyłać indywidualnie powiadomień odnośnie
    przyczyn odrzucenia każdego z nich. Dlatego, jeżeli są Państwo
    zainteresowani przyczyną odrzucenia, proszę skontaktować się z moderatorem,
    pod adresem ppo#hell.pl. W zapytaniu proszę określić z jakim adresem
    email zostało ogłoszenie wysłane, jak również proszę podać jego temat.
    Umożliwi to moderatorowi szybkie odnalezienie ogłoszenia i określenie
    przyczyny odrzucenia.
    #v-

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2005-09-09 23:28:27
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Konrad wrote:
    > Czy komuś tu zależy na tym, aby Ci biedni ludzie znajdywali pracę, czy
    > pl.praca.oferowana służy raczej do innych celów?

    Gwarantuję, że jeśli wyślesz przez http://42.pl/ppo/ to ogłoszenie trafi
    na grupę. Pod warunkiem, że przeczytasz dokładnie FAQ, wskazówki
    i przykład tam zamieszczony.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 7. Data: 2005-09-14 06:44:33
    Od: k...@p...onet.pl

    > Gwarantuję, że jeśli wyślesz przez http://42.pl/ppo/ to ogłoszenie trafi
    > na grupę. Pod warunkiem, że przeczytasz dokładnie FAQ, wskazówki
    > i przykład tam zamieszczony.

    No właśnie nie trafiło na grupę jedno z moich ogłoszeń wysłanych przez serwis,
    w którym szukałem koordynatorów sieci ankieterskich posiadających własną sieć.
    Nie rozumiem, w którym miejscu ogłoszenie jest niezgodne z wymaganiami grupy.
    Jeżeli ta grupa ma jakoś funkcjownować i żyć dalej moderator powinien jej
    poświęczć nieco więcej czasu (ogłoszenia pojawiają się co 3 dni).

  • 8. Data: 2005-09-14 07:10:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Nie rozumiem, w którym miejscu ogłoszenie jest niezgodne z wymaganiami grupy.

    Patrzac na powyzsze - pewnie w wiekszosci?
    Ale nie zadales sobie trudu sprawdzenia swojego ogloszenia pod katem wymagan
    stawianych przez FAQ, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2005-09-14 07:23:16
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Nie rozumiem, w którym miejscu ogłoszenie jest niezgodne z wymaganiami grupy.

    Brak informacji o formie zatrudnienia.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2005-09-14 12:19:20
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Nie rozumiem, w którym miejscu ogłoszenie jest niezgodne z wymaganiami grupy.

    Już Ci Wojtek wyjaśnił. Na http://42.pl/ppo/ jest nawet podkreślone
    "forma zatrudnienia". Warto czytać opisy.