PracaGrupypl.praca.oferowana › Millenium

  • 1. Data: 2004-08-13 22:56:08
    Temat: Millenium
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !

    Jak ksztaltuja sie zarobki na stanowisku Asystenta bankowego w banku
    Millenium. ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-13 23:26:11
    Temat: Re: Millenium
    Od: Bartek <r...@p...neostrada.pl>

    On Sat, 14 Aug 2004 00:56:08 +0200 (CEST), Arek <f...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Witam !
    >
    > Jak ksztaltuja sie zarobki na stanowisku Asystenta bankowego w banku
    > Millenium. ?
    >
    > Pozdrawiam

    Poczytaj sobie FAQ a pozniej slij posty!!!

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2004-08-13 23:50:34
    Od: "d+" <"housemusic [NOSHIT]"@ftv.pl>

    Uzytkownik "Arek" <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-08-14 00:33:38
    Od: "Slawek S." <s...@g...pl>

    bylem na rozmowie w plazie, z tego co zauwazylem to troche mydla oczy
    wielka kariera ala szwajcarski bankier rodzinny, osobiscie jakos w to nie
    wieze, w kazdym baz razie nie spodziweal bym sie po nich zbyt wiele, to
    maly bank i wysokie koszta, szukaja losi na jakies zlote vipowskie karty za
    chorendalne prowizje,moja rada: jesli masz okazje próbuj - nie rób sobiie
    jednak zbytnich nadziei i zawyzonych oczekiwan

  • 5. Data: 2004-08-14 07:33:49
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Slawek S. <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > chorendalne prowizje,moja rada: jesli masz okazje próbuj - nie rób sobiie
    > jednak zbytnich nadziei i zawyzonych oczekiwan

    Przy takiej interpunkcji, ortografii i rozumieniu tematyki grupy to bym
    na Twoim miejscu raczej liczył na kopanie rowów.

    FUT warning.

    P.

  • 6. Data: 2004-08-14 11:50:20
    Od: "Fiolka" <t...@g...pl>

> [...]
    > Witam !
    >
    > Jak ksztaltuja sie zarobki na stanowisku Asystenta bankowego w banku

    proponuja 2000zl brutto + ewentualna, blizej nieokreslona premia
    F.

  • 8. Data: 2004-08-14 16:25:37
    Od: "J'Day" <...@...3.4>

    > Jak ksztaltuja sie zarobki na stanowisku Asystenta bankowego w banku
    > Millenium. ?

    0 zl dla mlotków

  • 7. Data: 2004-08-14 16:25:37
    Od: "J'Day" <...@...3.4>

    > Jak ksztaltuja sie zarobki na stanowisku Asystenta bankowego w banku
    > Millenium. ?

    0 zl dla mlotków