PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mentalność polskiego pracodawcy...

  • 81. Data: 2003-05-07 07:21:20
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Kania" <k...@p...onet.pl> writes:

    > "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    >
    > Moze i jestem dobra, ale jestem kobieta i pracodawcy nie chca ryzykowac
    > zatrudnienia kobiety na takim stanowisku. W ciagu kilku lat na rynku pracy
    > bardzo dokladnie zostalo mi to wyjasnione

    a mnie nie zostalo a jestem tez kobieta. gdzie roznica?

    > Powodzenia. Wspomnij o kodeksie pracy, to nawet ostatniej wyplaty nie
    > dostaniesz. I niczego nie wskorasz, bo umowy nie masz...

    popatrz jakos wskoralam, cuda? magia?

    > Hmmm... popatrz na polska rzeczywistosc... i powiedz, tak szczerze, uwazasz,
    > ze praca nie jest towarem luksusowym?? Myslisz, ze pracodawca nie widzi co
    > sie dzieje??

    nie, nie uwazam ze praca jest towarem luksusowym, jesli umiesz cos
    wiecej nad kopanie rowow albo zamiatanie miotla.

    > Jasne... zdarzylo mi sie wyleciec, wlasnie za to, ze powiedzialam
    > (grzecznie!!) co jest nie tak.

    wiec widocznie ten pracodawca nie byl wart uwagi.
    bedziesz nad tym plakac?

    > Mnie nie stac na to, zeby odchodzic z firmy. Jesli znajde prace W BRANZY, to
    > jest to dla mnie czysty zysk, nawet jesli jestem zle traktowana. Portfolio,
    > staz, praktyka... To mi pomoze w przyszlosci znalezc lepsza prace.

    a to juz twoj problem.

    > Widzisz... ja jestem dobra... ale sa tacy, ktorzy sa dobrzy tak samo, albo i
    > lepiej. I jest ich BARDZO DUZO. Wiec jesli cos mi sie nie podoba, to

    ergo nie jestes dobra, skoro jest DUZO lepszych od ciebie, no sorki.
    sama to napisalas.

    > pracodawca moze mnie wymienic na pracownika, ktory mu podziekuje za psie
    > pieniadze i zle traktowanie... wystarczy, ze ma prace...

    to mzoe czas zmienic zawod i zajac sie czyms innym, jesli na rynku
    tylu ochotnikow na twoja posade a wielu z nich lepszych od ciebie?

    > Widzisz... ale ja nie szukam jakiejkolwiek i mam dziecko, wiec ubezpieczenie
    > jest mile widziane. Bo jakies zlecenia mam, moj maz na szczescie ma etat.

    woec nie gadaj, ze jest tak zle.
    nie zeszlas nawet do takiego poziomu, na jakim ja bylam, a narzekasz
    jakby ci sie caly swiat zawalil na glowe.

    > Szukam pracy w branzy, bo do jakiejs pracy nie sa mi potrzebne dwa
    > fakultety. Mam wiedze, umiejetnosci, doswiadczenie. Chce ich uzywac, chce
    > sie rozwijac i miec satysfakcje z pracy. Potencjalnemu pracodawcy oferuje
    > bardzo duzo, wymagajac w zamian sensownych pieniedzy (wiedza kosztuje).

    wiec zycze powodzenia.

    > Z drugiej strony zycie nauczylo mnie juz pokory. Jestem odpowiedzialna nie

    nauczylo w zlym kierunku CHYBA.
    to oczywiscie moja prywatna opinia. moze sie z nia zgodzic albo nie,
    polemizowac nie mam zamiaru, szkoda mi czasu.

    > tylko za siebie. Nauczylam sie, ze w wiekszosci przypadkow lepiej schowac
    > dume do kieszeni i zagryzc zeby.

    czasami warto a czasami nie - trzeba uzyc rozumu zeby rozpoznac, kiedy
    tak a kiedy nie.
    ja tam wole isc i obrabiac zdjecia w photoshopie :)))
    przynajmniej cos z tego bedzie ;))))

    jak nie teraz, to pozniej.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 82. Data: 2003-05-07 12:33:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Roman Kubik napisał:

    > tak
    > prawodawstwo w naszym pieknym kraju jest dyskryminacyjne - tzn. nie stara sie
    > zasypac (czy chocby zminimalizowac) biologicznych roznic miedzy plciami
    > (ktore byly, sa i beda - stety czy tez nie).
    > Prawie caly ich ciezar przezucajac na pracodawce. i to jest jakis _realny_
    > powod, dla ktorego pracodawcy (nie wszyscy) wystrzegaja sie kobiet. To
    > nie ich uprzedzenia plciowe. To kalkulacja zupelnie nie zwiazana z plcia
    > pracownika jako taka (choc z drugiej strony bardzo prosto z nia zwiazana).

    Trochę OT - patrząc na oferty SC mam wrażenie, że ostatnio wprowadzone
    umowy na zastępstwo trochę poprawiły sytuację, a w każdym razie już
    znalazły zastosowanie.

    Flyer

  • 83. Data: 2003-05-07 14:20:48
    Temat: lepiej pracuj dla Amerykanów. Kliknij tu!
    Od: "eurointe" <e...@N...gazeta.pl>

    wkrótce i ty możesz pracowac w Iraku dla amerykańskich firm.

    Zobacz ile możesz zarobić! www.za-chlebem.pl

    Zarejestruj się już teraz: www.iraqitemp.com

    First Iraqi Temp Services

    Spółka Amerykańsko-Polska reprezentująca osoby zainteresowane pracą w Iraku
    dla firm z USA.

  • 84. Data: 2003-05-07 16:17:04
    Temat: Re: lepiej pracuj dla Amerykanów. Kliknij tu!
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl>