PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mc Donald im loving it...:)

  • 21. Data: 2005-05-21 21:19:40
    Temat: Re: [OT} Re: Mc Donald im loving it...:)
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 22:57:48 +0200, perfidia

    > Perfidia - kończy się
    > na "a".

    Maradona tez konczy sie na "a"

    :)))

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 22. Data: 2005-05-22 04:35:34
    Od: Michał <m...@s...net>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Z Usenetu korzystałeś w 95?

    comp.*

    > Faaaajnie. Jakieś msg-id możesz podać?

    leniwy jestem.

    > /me lubiący "weteranów sieci"

    ja też Cię pozdrawiam.

    --
    mgl

  • 23. Data: 2005-05-22 06:51:31
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-05-21 23:19, spoglądając w dolinę, Użytkownik krzysztofsf napisał:
    > Dnia Sat, 21 May 2005 22:57:48 +0200, perfidia

    > Maradona tez konczy sie na "a"
    >
    > :)))

    Tak, jak Kuba (imię, nie państwo).
    :)

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 24. Data: 2005-05-22 07:14:58
    Temat: Re: Mc Donald im loving it...:)
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Dnia 2005-05-21 14:06, spoglądając w dolinę, Użytkownik lestat napisał:

    > Nie chce mi się czytać...

    I słusznie. Ja przeczytałem - post jest o tym, że ludzie są różni, czyli
    właściwie o niczym. Ale biorąc pod uwagę, że autor już jako mały brzdąc
    chodził do Mc, to teraz jest najwyżej dużym brzdącem (co styl postu
    potwierdza) :).

    Pozdrawiam
    Kornel

  • 25. Data: 2005-05-22 07:52:02
    Od: Chmuri <m...@o...pl>

    KornelO napisał(a):

> [...]
    > właściwie o niczym. Ale biorąc pod uwagę, że autor już jako mały brzdąc
    > chodził do Mc, to teraz jest najwyżej dużym brzdącem (co styl postu

    Dziękuje za słusze uwagi jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam!!!!

  • 26. Data: 2005-05-22 07:53:33
    Od: Chmuri <m...@o...pl>

    KornelO napisał(a):

    > Tak, jak Kuba (imię, nie państwo).
    > :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Kornel

    Ja to zawsze mam szczęście jeśli chodzi o usnet....pisze jakiś post nie
    wazne na jaki temat a tu dyskuja jak wyżej np. o kodowaniu textu..:)

  • 27. Data: 2005-05-25 23:43:11
    Od: "Err0r_dll" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

    > Ta krótka historia obrazuje dzisiejszą moją Polską pierwszą prace która
    > dużo uczy jak postępować z ludź jak pracować żeby Cie nie zgnoili, ale
    > też interesująch ludzi których możesz poznać..:).A jak jest u was??

    u nas tez jest fajnie. jedni są fajni a drudzy nie. a powiedz paliłes cos
    przedtem zanim to wyslales na grupe ?