PracaGrupypl.praca.dyskusje › Masz >25 lat? Proszę o pomoc -->ankieta

  • 1. Data: 2003-12-03 13:07:55
    Temat: Masz >25 lat? Proszę o pomoc -->ankieta
    Od: "Jacek" <m...@o...pl>

    Witam.
    piszę pracę magisterską i potrzebuję Twojej pomocy. Zajmie to ok. 25 sekund.
    To bardzo ważne dla mnie. Z góry dziękuję.

    Więcej na mojej stronie: http://republika.pl/ankietasklepu/

    Pozdrawiam
    Y@cek

  • 2. Data: 2003-12-03 13:38:13
    Temat: Re: Masz >25 lat? Proszę o pomoc -->ankieta
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Jacek <m...@o...pl> napisał(a):

    > piszę pracę magisterską i potrzebuję Twojej pomocy. Zajmie to ok. 25 sekund.
    > To bardzo ważne dla mnie. Z góry dziękuję.

    Otwórz to w Mozilli i spróbuj wypełnić.

    pzdr
    konlin

    ps. W mordę, żeby spieprzyć formularz z 2 rozwijanymi listami?

  • 3. Data: 2003-12-03 13:41:23
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    Konrad Inglot <k...@g...pl> napisał(a):

    > ps. W mordę, żeby spieprzyć formularz z 2 rozwijanymi listami?

    W mordę, żeby tam rozwijane listy zobaczyć? :))
    Naprawdę tak wyglądało, dopiero pod IE zobaczyłem co autor miał na myśli :))

    pzdr
    konlin

    Ps.
    Kod przebija wszystko co widziałem w ciągu ostatnich paru tygodni.

  • 4. Data: 2003-12-03 13:59:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...onet.pl>

    > Otwórz to w Mozilli i spróbuj wypełnić.
    >
    > pzdr
    > konlin

    Nie slyszales o selekcji naturalnej?
    Tam pisza, ze to beda "tanie" drogie meble.
    Zostales odsiany w przedbiegach jako nierokujacy nadzieji na zakup.

  • 5. Data: 2003-12-03 14:03:57
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie slyszales o selekcji naturalnej?
    > Tam pisza, ze to beda "tanie" drogie meble.
    > Zostales odsiany w przedbiegach jako nierokujacy nadzieji na zakup.

    I całe szczęście bo jak widzę że gość chce zrobić największy w "Polskim
    Internecie" sklep a nie daje sobie rady z banalnym formularzem i robi to
    jakimś kreatorem z mnóstwem JS w środku to ja nie chcę mieć ani z nim ani z
    jego "dziełem" nic wspólnego.

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2003-12-03 15:02:26
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

    > I całe szczęście bo jak widzę że gość chce zrobić największy w "Polskim
    > Internecie" sklep a nie daje sobie rady z banalnym formularzem

    przeciez to jest badanie wstepne potrzebne do pracy magisteskiej ....

    Pozdrawiam,
    aNNI

  • 7. Data: 2003-12-03 15:17:17
    Od: "Konrad Inglot" <k...@g...pl>

    aNNI <@POCZTA.ONET.PL> napisał(a):

    > przeciez to jest badanie wstepne potrzebne do pracy magisteskiej ....

    Badanie (choćby wstępne) składające się z dwóch pytań? I to w takiej formie?
    Śmiechu warte.

    pzdr
    konlin

  • 8. Data: 2003-12-03 18:07:11
    Od: "Y@CEK" <m...@o...pl>

    Niech kolega się nie unosi, złość piękności szkodzi. Fakt, stronkę testowałem
    tylko na IE i została szybko zrobiona za pomocą kreatora. Webmajsterem nie
    jestem więc wygląda tak jak wygląda.
    Za pomocą tej ankiety chciałem wiedzieć czy jest SENS pisania o czyms co jest
    skazane na porażkę. Ale z tego co widzę po wynikach sens na pewno jest!!

    Dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiety i proszę o szczyptę wyrozumiałości.
    Pozdrawiam
    Y@cek

  • 9. Data: 2003-12-03 21:03:48
    Od: "Y@CEK" <m...@o...pl>

    > jezeli umiesz czytac a Twoje IQ jest powyzej 80, to poziom wiedzy
    > wystarczajacy do poprawnego skonstruowania tej stronki osiagniesz w
    > maksymalnie kilknascie minut.

    OK, następna ankieta (jeśli będzie) będzie w pełni, no prawie profesjonalna.

    Pozdrawiam
    Y@CEK (IQ=114 5 lat temu :)

  • 10. Data: 2003-12-03 21:35:02
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Y@CEK wrote:
    > Niech kolega się nie unosi, złość piękności szkodzi. Fakt, stronkę testowałem
    > tylko na IE i została szybko zrobiona za pomocą kreatora. Webmajsterem nie
    > jestem więc wygląda tak jak wygląda.
    http://webmaster.helion.pl/kurshtml/beginner/beginne
    r.htm
    http://webmaster.helion.pl/kurshtml/form/form.htm
    jezeli umiesz czytac a Twoje IQ jest powyzej 80, to poziom wiedzy
    wystarczajacy do poprawnego skonstruowania tej stronki osiagniesz w
    maksymalnie kilknascie minut.

    marcin