PracaGrupypl.praca.dyskusje › Masz >25 lat? Proszę o pomoc -->ankieta

  • 11. Data: 2003-12-03 22:04:09
    Temat: Re: Masz >25 lat? Proszę o pomoc -->ankieta
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Wed, 3 Dec 2003 13:41:23 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Konrad Inglot
    napisał(a):

    > W mordę, żeby tam rozwijane listy zobaczyć? :))
    > Naprawdę tak wyglądało, dopiero pod IE zobaczyłem co autor miał na myśli :))

    Eeee tam, czepiasz się :-) Każesz ludziom używać jakichś niszowych
    przeglądarek :-) A w ogóle po co tam lazłeś, masz > 25 lat? :-)))

    Kamil Paszkiewicz

  • 12. Data: 2003-12-04 00:08:40
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 3 Dec 2003 13:38:13 +0000 (UTC)
    "Konrad Inglot" <k...@g...pl> wrote:

    > Otwórz to w Mozilli i spróbuj wypełnić.
    >
    > pzdr
    > konlin
    >
    > ps. W mordę, żeby spieprzyć formularz z 2 rozwijanymi listami?

    no niektorzy to zdolni sa, jak widac.

    .. ale w odwrotna strone ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 13. Data: 2003-12-04 09:38:13
    Od: "mhl999" <m...@g...pl>

    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    bylem - zobaczylem - i bardzo spodobaly mi sie pawie :)

    dzieki za poprawe humoru!
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-12-09 21:42:59
    Temat: Re: Masz >25 lat? Proszę o pomoc -->ank
    Od: "Jim J." <j...@w...pl>

    Dnia 2003-12-04 01:08, Użytkownik Nina M. Miller napisał:

    > no niektorzy to zdolni sa, jak widac.
    >
    > ... ale w odwrotna strone ;)

    To taki przeciwieństwo króla Midasa - czego sie nie dotknie to się
    zamienia w g*...

    Mozilla 1.5
    Jim.

  • 15. Data: 2003-12-10 00:53:17
    Od: "Jacek" <m...@o...pl>

    > To taki przeciwieństwo króla Midasa - czego sie nie dotknie to się
    > zamienia w g*...

    powiedział co wiedział. Jak masz problem to zmień przeglądarkę.

  • 16. Data: 2003-12-11 18:46:49
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Jacek" <m...@o...pl> ihn
    news:br5qq7$sgk$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > powiedział co wiedział. Jak masz problem to zmień przeglądarkę.

    Z takim podejsciem to daleko nie zajedziesz, szczególnie ze
    sklepem meblowym czy co tam chcesz w Necie robić...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)