PracaGrupypl.praca.dyskusje › Drukowanie CV

  • 1. Data: 2003-12-03 12:32:54
    Temat: Drukowanie CV
    Od: "Joanna K." <j...@o...pl>

    Witam serdeczne
    Podpowiedzcie mi proszę jak drukować CV, które jest na 2 stronach. Czy na
    jednej kartce dwustronnie czy na dwóch oddzielnych? Z jednej strony gdzy
    jest to jedna kartka nie ma możliwości rozdzielenia i straty cześci danych,
    z drugiej drukowanie dwustronne nie jest chyba postrzegane profesjonalnie.
    Z góry dzięki za wszystkie uwagi
    Joanna

  • 2. Data: 2003-12-03 13:02:52
    Temat: Re: Drukowanie CV
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Wed, 3 Dec 2003 13:32:54 +0100
    "Joanna K." <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    > straty cześci danych, z drugiej drukowanie dwustronne nie jest chyba
    > postrzegane profesjonalnie. Z góry dzięki za wszystkie uwagi

    drukuj jednostronnie na dwoch kartkach, w razie potrzeby zlacz zszywaczem.
    jesli twoje CV trafi do wielkiej firmy, w ktorej naplywajace dokumenty
    skanuje sie i w ten sposob wprowadza do bazy danych, to majac wydruk
    dwustronny druga strona przepadnie.

    tak mi przynajmniej radzily HRy na kursie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 3. Data: 2003-12-03 23:24:39
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    Nina M. Miller napisał(a) w wiadomości:
    <2...@p...ninka.net.usu
    n>...

[...]

    A kartki zadrukowanej obustronnie nie mozna zeskanowac?

    apple

  • 4. Data: 2003-12-03 23:47:51
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > A kartki zadrukowanej obustronnie nie mozna zeskanowac?

    Skanujacy musi wtedy myslec, a przynajmniej zwrocic uwage ze na drugiej
    stronie tez jest jakis tekst..
    A tak, to kartka....skan......zapis pliku......kartka na bok i nastepne.
    Przy kilkuset dokumentach to faktycznie moze umknac naietypowy dwustronny. A
    jak jeszcze jest jakis skaner z podajnikiem oryginalow...

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > apple

    ---

  • 5. Data: 2003-12-04 00:07:28
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Thu, 4 Dec 2003 00:24:39 +0100
    "apple" <j...@x...wp.pl> wrote:

    > Nina M. Miller napisał(a) w wiadomości:
    > <2...@p...ninka.net.usu
    n>...

> [...]
    > danych, to majac wydruk dwustronny druga strona przepadnie.
    >
    > A kartki zadrukowanej obustronnie nie mozna zeskanowac?

    oczywiscie mozna, ale jesli skanuje sie hurtowo, to nikt sobie d. nie
    zawraca przewracaniem kazdej jednej i sprawdzeniem czy cos na drugiej
    stronie jest a potem pakowaniem odwrotnie.

    zwykle wklada sie caly wielki plik dokumentow ulozonych w kupke, puszcza
    maszyne i idzie do innych obowiazkow ;)

    jak juz sie zeskanuje to kupke odklada na bok i przystepuje do
    wyciagania interesujacych CV juz z bazy danych ;)

    jesli wezmie sie pod uwage ilosc CV przychodzacych na kazde jedno
    ogloszenie, to ma to sens, oj ma...

  • 6. Data: 2003-12-07 16:12:59
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    danych,
    > z drugiej drukowanie dwustronne nie jest chyba postrzegane profesjonalnie.

    Wiem, że moja odpowieź jest nie na temat, ale dołoż starań, aby Twoje Cv sie
    zmiesciło na jednej stronie, chyba, że skonczyłaś 12 uczelni i 24 razy
    zmienialas miejsce pracy
    Wojtek