PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca sezonowa za granica.

  • 1. Data: 2002-04-09 20:18:57
    Temat: Praca sezonowa za granica.
    Od: "KaBAD" <k...@p...como>

    Szukam jakiejs sezonowej pracy za granica.
    Znacie jakies solidne firmy posredniczace ??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-10 12:45:35
    Temat: Re: Praca sezonowa za granica.
    Od: "Wojtek" <r...@w...net.pl>

    chyba takich nie ma - moim zdaniem wszyscy to naciagacze

  • 3. Data: 2002-04-10 13:15:27
    Od: "KaBAD" <k...@p...como>

    tzn. chodzi mi o takie ktore naciagaja najmniej ;)

  • 4. Data: 2002-04-10 14:02:54
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Ciebie żal

  • 5. Data: 2002-04-10 19:00:09
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@n...credit.cards.offers.web.de>

    Użytkownik "Wojtek" <r...@w...net.pl> napisał w wiadomości

    > chyba takich nie ma - moim zdaniem wszyscy to naciagacze

    Skoro Cię naciągnęli, to zgłoś do KUP-u. W końcu to oni wydają
    koncesję, niech ją zabiorą.

    Krzysztof