PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd do irlandii - dokumenty ?

  • 1. Data: 2006-02-02 15:07:09
    Temat: wyjazd do irlandii - dokumenty ?
    Od: "sunny" <s...@o...pl>

    niedlugo wyjezdzam do irlandii do pracy.
    mam pytanie, mianowicie - jak wyglada sprawa uznawania polskich dyplomow,
    swiadectw, prawa jazdy ?
    czy trzeba miec je przytlumaczone czy jakos potwierdzone przez jakis zagraniczny
    urzad ?
    jak to zalatwic ?

  • 2. Data: 2006-02-03 10:37:01
    Temat: Re: wyjazd do irlandii - dokumenty ?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "sunny" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swiadectw, prawa jazdy ?
    > czy trzeba miec je przytlumaczone czy jakos potwierdzone przez jakis

    dyplomy mozesz zostawic w domu - w itlandii nie maja zadnego znaczenia. Tu
    maja manie czytania referencji. Wiec sobie jakis pliczek po angielsku
    zalatw, choc mowiac prawde polskie referencje sa warte ciut wiecej niz nic.
    Jest istotne czy cos potrafisz. Jesli nie, i nie znasz komunikatywnie
    angielskiego to odradzam Irlandie - jedz do GB. Poza tym musisz miec w
    kieszeni kolo 1000 E inaczej szybko wyladujesz spowrotem w karju