PracaGrupypl.praca.dyskusje › MCAD - czy warto ?

  • 1. Data: 2004-12-25 20:17:45
    Temat: MCAD - czy warto ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    czesc
    Czy pracodawcy zwracaja uwage na certyfikaty w rodzaju MCAD ( microsoft
    application developer ). Jestem studentem i nie mam potwierdzonego
    doswiadczenia zawodowego wiec, szukam czegos co moglo by mi pomoc w
    poszukiwaniu pracy.Chodzi oto, czy taki certyfikat w oczach pracodawcy bedzie
    oznaczal - on ma doswiadczenie i potrafi... Interesuje mnie rowniez praca za
    granica , dlatego interesuje mnie rowniez jaki mialbym szanse, z MCAD-em w
    reku na rynku w UK ( Londyn ).
    Jarod

  • 2. Data: 2004-12-27 21:09:19
    Temat: Re: MCAD - czy warto ?
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl>

> [...]
    > za
    > granica , dlatego interesuje mnie rowniez jaki mialbym szanse, z MCAD-em w

    Z tego co slyszalem to w rozwinietych krajach certyfikat jest bardzo wazny.

    Jak mozesz cos takiego zrobic to ja bym sie nie zastanawial.

    --
    Michal