PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bonus świąteczny

  • 1. Data: 2004-12-25 00:01:21
    Temat: Bonus świąteczny
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    200 zł netto to duży bonus świąteczny ??

    Firma nieduża: 8 pracowników, zarobki netto od 1400 zł do 3600 zł

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-12-25 01:01:11
    Temat: Re: Bonus świąteczny
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-25, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> wrote:
    > 200 zł netto to duży bonus świąteczny ??
    > Firma nieduża: 8 pracowników, zarobki netto od 1400 zł do 3600 zł
    Czy duży, to nie wiem. Na pewno znaczący. Chętnie bym taki dostał :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Z biegiem czasu historia nabiera procentów
    /Gosia/

  • 3. Data: 2004-12-27 07:45:01
    Od: "jensen" <j...@i...pl>

    firma ok. 300 osób, zarobki podobne, bony - 300 na łapke

  • 4. Data: 2004-12-28 12:06:45
    Od: e...@v...pl

    > 200 zł netto to duży bonus świąteczny ??
    >
    > Firma nieduża: 8 pracowników, zarobki netto od 1400 zł do 3600 zł
    >

    > Przyzwoity, nie ma co narzekać. Mała firma - dobrze, że stac ja na tego typu
    bonusy.

  • 5. Data: 2004-12-28 12:55:29
    Od: "miket" <m...@w...pl>

    > 200 zł netto to duży bonus świąteczny ??
    >
    > Firma nieduża: 8 pracowników, zarobki netto od 1400 zł do 3600 zł

    baaaardzo duży, poważnie, u nas (firma ogromna jak na krajowe warunki ~30tys
    pracownikow ) czesc pracownikow nie dostala nic, no nie zupelnie, byla tzw
    Wigilia -> kanapka ze sledziem, oranzada (w plastikowym kubeczku) szklanka
    kawy z cukrem, kawalek ciasta i paczka zawierajaca 10 wafelkow typu Grześ, 2
    paczki sezamków i czekolada100g - łączna wartość jakieś 12-15 PLN (w cene
    wliczylem torebke foliową z nadrukiem mikolajowym:-)
    Wafelki a i offszem, bardzo smaczne:D

    pozdr!