PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn - raj dla informatykow

  • 11. Data: 2004-08-16 06:29:17
    Temat: Re: Londyn - raj dla informatykow
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł O." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cfojs0$2tg$1@news.onet.pl...

    > Moze i pierwsza, ale w branzy IT. Policzmy: 13K rocznie to ok. 1083
    > miesiecznie. Przy zastosowaniu polskiej normy godzinowej (176h
    > miesiecznie) daje to 6,15 funta na godzine. Z tego co się orientuje to
    > placa minimalna w UK wynosi 4,5 funta na godzine. A wiec rajem dla
    > informatyka ma byc kraj, gdzie placa jej/jemu 35% wiecej od placy
    > minimalnej? W Polsce (proporcjonalnie) to by bylo 1100 zl brutto.
    > Ponadto, tak jak sie to juz przewijalo w poprzednich komentarzach, nie
    > wierze, ze za 320 funtow mozna sie utrzymac przez miesiac.

    ale demagogia , tamtejsza placa minimalna jest obliczona na troche wyzsza
    jakosc zycia -
    sproboj za nasza place minimalna wynajac mieszkanie i utrzymac sie
    w Warszawie a pootem to samo w Londynie.Ponadto to ze ktos jest
    informatykiem
    nie znaczy zaraz ze bedzie mial zarobki billaG .

    pzdr

  • 12. Data: 2004-08-16 12:23:58
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "wieslaw" <h...@o...pl> wrote in message

    zarobki
    > nie sa rewelacyjne 13K rocznie, ale to przeciez dopiero pierwsza praca.
    > rozgladam sie za czyms lepszym. z tego co widze przy moich umiejetnosciach
    realne sa dochody 18-20K roczne.

    relatywnie niskie zarobki, ale - jak piszesz - tylko na poczatek. Placisz
    frycowe, ale pozniej bedziesz mial bezcenny atut - praktyczne doswiadczenie
    i kontakty w tym kraju, zatem masz dobry start.

    marek

  • 13. Data: 2004-08-22 22:42:33
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2004 08:29:17 +0200, "Przemek" <b...@n...pl> wrote:

> [...]
    >sproboj za nasza place minimalna wynajac mieszkanie i utrzymac sie
    >w Warszawie a pootem to samo w Londynie.Ponadto to ze ktos jest

    dokladnie, jak to ktas policzyl (w gazecie) gdyby w Polsce
    obowiazywaly cywilizowane proporcje to placa minimalna
    musialaby wynosic 1400 zl. A, ze jest az tak niska w stosunku
    do sredniej - to nasza wina, zesmy sie na 3 swiat bez mrugniecia
    okiem zgodzili.

  • 14. Data: 2004-08-23 18:47:57
    Od: "aa" <m...@p...onet.pl>

    Wybieram sie za jakis rok :) Mam nadzieje ze na rynku pracy nic sie nie zmieni
    na gorsze

  • 15. Data: 2004-08-24 09:09:38
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Wieslaw Paslawski <h...@o...pl> napisał(a):

    > Jesli ktos lubi podrozowac, zna angielski i ma juz dosc pracy za tysiaka
    > miesiecznie, moze smialo kupic bilet lotniczy do Londynu i powiedziec swemu
    > pracodawcy zeby za taka kase pocalowal sie w dupe.

    Czy na granicy już stoi kolejka chętnych?
    Jakoś nie słychać odgłosów generalnego całowania się pracodawców w dupę.

    Marek

  • 16. Data: 2004-08-24 20:35:51
    Od: d...@p...onet.pl

    > przyjechalem 19 lipca i w ciagu tygodnia dostalem prace jako sowtware support
    > analist, chociaz bylem juz nastawiony na to ze bede zasuwal na zmywaku. zarobki
    > nie sa rewelacyjne 13K rocznie, ale to przeciez dopiero pierwsza praca.
    > rozgladam sie za czyms lepszym. z tego co widze przy moich umiejetnosciach
    > realne sa dochody 18-20K roczne.
    >
    > Skad w tobie tyle niewiary?

    Wszystko fajnie swietnie. Nie wiem czy dobrze pamietam .... Czy to nie ty
    ostatnio na londynek.net biadoliles ze w swojej nowej pracy musisz nosic herbate
    wspolpracownikom (z tego co pamietam byl to dla ciebie wielki ubytek na honorze)?

  • 17. Data: 2004-08-24 20:36:32
    Od: "Damianos" <d...@p...onet.pl>

  • 18. Data: 2004-08-26 10:58:27
    Od: "fot" <n...@w...pl>

> [...]
    herbate
    > wspolpracownikom (z tego co pamietam byl to dla ciebie wielki ubytek na

    jesli za samo noszenie kawy daja taka pensje jak bylo w poprzednim poscie,
    to jestem zainteresowany ;))

    powazniej, jak zabrac sie do szukania pracy w IT w londynie, albo lepiej
    ogolnie w uk? na co zwrocic uwage? jak szukac ogloszen pracodawcow ktorzy sa
    sklonni zatrudnic cudzoziemca?