PracaGrupypl.praca.dyskusje › ludzie stop

  • 1. Data: 2004-08-14 13:12:02
    Temat: ludzie stop
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Nie rozumiem, co chwilke pojawiaja sie komentarze ze pl.oferowana jest
    zasmiecana i najlepsze jest to ze robia to ludzie, ktorzy sami zamieszczaja
    na niej posty. po co to robicie? w ten sposob zachecacie innych do tego
    samego, jesli wam nie odpowiada oferta pracy skomentujcie ja tutaj, albo nie
    robcie tego w ogole, moze komus ona odpowiada? niech kazdy ocenia to sam:))

    pzdr.
    wiola

  • 2. Data: 2004-08-14 13:16:23
    Temat: Re: ludzie stop
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [wiola] - 2004-08-14 15:12:

> [...]
    > robcie tego w ogole, moze komus ona odpowiada? niech kazdy ocenia to sam:))

    Amen. Ale to chyba niestety gadanie do obrazu :(
    Gdyby nie te dyskusje lub "testy moderowania" to p.p.o. na urlopie
    wyglądałoby jeszcze całkiem całkiem.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-08-14 13:49:13
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    chyba masz racje, ze to gadanie do obrazu :(( najbardziej mnie smieszy
    wlasnie tylko to ze ludzie ktorzy chca powrotu moderatora, wysylaja posty
    nie na ta grupe co tzreba:)

    pzdr.
    wiola

  • 4. Data: 2004-08-14 14:43:53
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Sat, 14 Aug 2004 15:49:13 +0200, na pl.praca.dyskusje, wiola napisał(a):

    > chyba masz racje, ze to gadanie do obrazu :((

    Najprościej przeczekać do powrotu moderatorów i nie komentować sytuacji. :)

    > najbardziej mnie smieszy wlasnie tylko to ze ludzie ktorzy chca powrotu
    > moderatora, wysylaja posty nie na ta grupe co tzreba:)

    No moim zdaniem, to nawet wydaje się logiczne. ;)

    --
    Wojciech Bańcer

  • 5. Data: 2004-08-14 15:20:15
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Sat, 14 Aug 2004 15:49:13 +0200, na pl.praca.dyskusje, wiola napisał(a):

    > No moim zdaniem, to nawet wydaje się logiczne. ;)

    tez o tym pomyslalam..;)))))