PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieruchomości

  • 1. Data: 2004-08-14 20:39:34
    Temat: Nieruchomości
    Od: <i...@g...pl>

    witam
    Interesuje mnie praca w dziedzinie nieruchomosci. Jak sie dowiedziałem można
    w tym przypadku wykonywac 3 zawody: pośrednik w obrocie nieruchomości,
    zarządca nier. oraz rzeczoznawca wyceniajacy nieruch.
    Zrobienie licencji kosztuje ponoc sporo więc żeby top zrobic musz ebyc
    pewny, że nie będe kolejnym bezrobotnym.
    Czu ktos orientuje sie w rynku pracy dla ww zawodów? Czy jest miejsce na
    kolejnych agentów nieruch itp? Na jakie zarobki można liczyc i jaka jest
    specyfika tej pracy. Prosze o opinie i pomoc.

    pozdrawiam