PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program "Pierwsza Praca" - Przedluzenie umowy

  • 1. Data: 2004-08-15 13:12:36
    Temat: Program "Pierwsza Praca" - Przedluzenie umowy
    Od: "Amelia" <a...@o...pl>

    Witam

    Pod koniec stycznia tego roku jako absolwentka studiow wyzszych podjełam
    prace w ramach Programu "Pierwsza Praca". Pracodawca zawarł ze mną umowe na
    9 mc, oczywiście czesc kosztow zatrudnienia refundowal Urzad Pracy. Z tego
    co wiem umowe taka można przedłuzyc do 12 mc. W zwiazku z tym chcialam się
    dowiedziec jak wyglada procedura przedluzenia takiej umowy w ramch programu
    Pierwsza Praca. Czy trzeba znowu skladac jakies wnioski o refundacje do UP
    od czego i od kogo zalezy przedluzenie takiej umowy i ile trwa zalatwianie
    przedluzenia takiej umow?.

    Byłabym bardzo wdzieczna za odpowiedzi i wskazowki, za które z góry
    dziekuje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-17 15:45:19
    Temat: Re: Program "Pierwsza Praca" - Przedluzenie umowy
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > przedluzenia takiej umow?.
    >
    > Byłabym bardzo wdzieczna za odpowiedzi i wskazowki, za które z góry

    obawiam się, że zależy to od tego, czy PUP ma pieniądze, bo jeżeli nie ma, to
    refundować nie może, a wtedy dalsza umowa(z pomocą finansową PUPu) raczej nie
    wchodzi w grę.
    I jeszcze jedno: czy jest to umowa absolwencka, czy staż absolwencki?
    poza tym od 1 czerwca zmieniła sie ustawa i w gre wchodzą jeszcze inne kwestie.
    pozdrawiam
    magda