PracaGrupypl.praca.dyskusje › Logo Polska

  • 1. Data: 2002-08-14 09:28:03
    Temat: Logo Polska
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Panowie Greencard

    a moze tak skombinujemy sobie koszulki z takim logo:

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020814/kraj/kraj_a_2
    .html

    zeby podreperowac wizerunek Polakow pracujacych za granica. Ja bym chetnie
    wlozyl.

    Troche OT, ale co tam, tak mi sie jakos patriotycznie zrobilo jak
    przeczytalem.

    pozdr.
    artur

  • 2. Data: 2002-08-14 09:39:28
    Temat: Re: Logo Polska
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message
> [...]
    .html

    > zeby podreperowac wizerunek Polakow pracujacych za granica. Ja bym chetnie

    czyli żelazko, folia i drukarka HP ? ;-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2002-08-14 09:45:24
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > czyli żelazko, folia i drukarka HP ? ;-)))
    >
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    kiedys znalazlem w sieci miejsce gdzie robia to bardziej elegancko, musze
    jeszcze poszukac

    pozdr.
    artur