PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lekkie kuriozum - ale nie negatywnie

  • 1. Data: 2003-07-28 20:57:42
    Temat: Lekkie kuriozum - ale nie negatywnie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Agent Ubezpieczeniowy poszukuje doradcy finansowo-ubezpieczeniowego:

    Wiek powyżej 25 lat. Posiadanie licencji PUNU lub KNUiFE- wykluczone.

    Tak z ciekawości - o co w tym może chodzić?

    Flyer

  • 2. Data: 2003-07-28 23:04:30
    Temat: Re: Lekkie kuriozum - ale nie negatywnie
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Agent Ubezpieczeniowy poszukuje doradcy finansowo-ubezpieczeniowego:
    > Wiek powyżej 25 lat. Posiadanie licencji PUNU lub KNUiFE- wykluczone.
    >
    > Tak z ciekawości - o co w tym może chodzić?
    >
    > Flyer

    sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. licencje PUNU i KNUiFE to licencje dla
    ludzi którzy znają się na ubezpieczeniach (egzamin państwowy). ostatnimi
    czasy pod przykrywką "konsultant" "doradca" "współpraca z klientami" i takie
    inne (i jakże, "polsko brzmiące account manager) kryje się nazwa popularnie
    zwanego przedstawiciela handlowego. Oczywiście troszeczkę się między sobą
    różnią, bo czasem nie obracasz gotówką, czasem trzeba biegać od mieszkania
    do mieszkania, czasem tylko musisz bywać na "spotkaniach sponsorowanych"
    (np. masowe imprezy) itd itp, ale to są tylko drobne różnice.szczegóły
    dotyczące tych stanowisk nie są tak istotne, jak to że trzeba znaleźć
    klienta który będzie chciał korzystać z danej usługi/ danego towaru itp

  • 3. Data: 2003-07-28 23:10:02
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dla
    > ludzi którzy znają się na ubezpieczeniach (egzamin państwowy).

    Ale tutsj licencjonowany agent wyraznie zastrzega, ze chce miec ludzi "bez
    przeszlosci" ubezpieczeniowej.
    Moze ma jakas masowke nagrana i nie chce,zeby ktos z uprawnieniami mu ja
    przechwycil zorientowawszy sie co i jak????

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##