PracaGrupypl.praca.dyskusje › skladki na OFE - chorobowe

  • 1. Data: 2003-07-28 17:51:44
    Temat: skladki na OFE - chorobowe
    Od: "JacekW" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Zona jest w ciazy i na zwolnieniu lekarskim,
    czy za te miesiace sa odprowadzane skladki na OFE? czy tez w tym nie?

    Jacek

  • 2. Data: 2003-07-29 18:55:07
    Temat: Re: skladki na OFE - chorobowe
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zona jest w ciazy i na zwolnieniu lekarskim,
    > czy za te miesiace sa odprowadzane skladki na OFE? czy tez w tym nie?

    Nie ma z szczego odprowadzić poniewaz nie ma przychodu.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-29 21:39:07
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    "" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Nie ma z szczego odprowadzić poniewaz nie ma przychodu.Pozdrawiam.

    Nie będę strugał mądrzejszego niż jestem, ale powyższe dotyczy chyba
    urlopu macierzyńskiego, a nie normalnego zwolnienia lekarskiego, czyli
    chorobowego?

    Flyer