PracaGrupypl.praca.dyskusjeLegalna praca w Niemczech??? pytanie › Legalna praca w Niemczech??? pytanie
    From: "jensen" <jensen(beztego)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Legalna praca w Niemczech??? pytanie
    Date: Tue, 5 Jul 2005 10:55:10 +0200

    Witam
    Zastanawiam sie nad znalezieniem pracy w Niemczech w zawodzie konstruktora
    mechanika. Na Jobpilot.de znalazłem od cholery ofert. Załóżmy ze mnie bedą
    chcieli zatrudnić. Czy rynek pracy niemiecki jest tak samo otwary na Nas jak
    irlandzki czy trzeba załatwiać jakies dodatkowe pozwolenia na prace i czy to
    spoczywa na przyszłym pracodawcy czy na mnie??? A moze trzeba załozyć w
    Niemczech DG i wtedy omija sie unijne zakazy zatrudniania? Nie wiem Same
    niewiadome :-]
    Czekam na wasze rady..

    Pozdrawiam
    Piotr