PracaGrupypl.praca.dyskusje › ŁÓDŹ - Praktykant – Programista

  • 11. Data: 2005-09-01 21:41:47
    Temat: Re: ŁÓDŹ - Praktykant – Programista
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    badzio napisał(a):

    > Tzn ze mozna skonczyc u Was politechnike nie odbywajac praktyk zawodowych?

    Niestety tak ...

    A przy okazji - jaki okres praktyk jest wymagany na innych uczelniach ?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb

  • 12. Data: 2005-09-01 21:45:18
    Temat: Re: ŁÓDŹ - Praktykant &#8211; Programista
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2005 23:20:37 +0200, "b.marcin" <b...@w...pl> wklepał(-a):

    >A u Was praktyki sa/byly koniecznoscia ? U mnie obecnie uczelnia umywa
    >od tego rece ...

    Było to wymagane do zaliczenia semestru.

  • 13. Data: 2005-09-01 21:52:04
    Od: "AJ" <k...@p...com>

    "b.marcin" <b...@w...pl> wrote in message

    > Niestety tak ...
    >
    > A przy okazji - jaki okres praktyk jest wymagany na innych uczelniach ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam serdecznie
    > mb

    Witam,

    na Politechnice Łódzkiej 2 tygodnie.

    AJ

  • 14. Data: 2005-09-02 22:26:07
    Od: "janek" <a...@p...onet.pl>

    > Wydawaloby sie ze ComputerLand to powazna firma

    Pfff powazna??? Nie zartuj;-)

  • 15. Data: 2005-09-02 22:31:30
    Od: "janek" <a...@p...onet.pl>

    > i to powyzej to maja byc wymagania NA PRAKTYKANTA ??

    Zaloze sie, ze dorwali jakis kolejny projekt za gruba kase a ze nie maja
    pojecia o tym wszystkim co napisali w ogloszeniu (a szczegolnie juz o
    Javie-znam to z autopsji) to szukaja "praktykantow" (czyt. frajerow) ktorzy
    pokaza im na wstepie co i jak. _Typowe_ dzialanie firmy CL......

    P.S.: Gdyby rownie duzo pracy wkladali tworzenie swojego oprogramowania co w
    jego zachwalanie, wtedy ich produkty bylyby genialne.A tak sa po prostu
    zalosne;-)

  • 16. Data: 2005-09-03 08:13:06
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Użytkownik b.marcin napisał:
    > Niestety tak ...
    Dlaczego? Lepiej isc do pracy - duzo lepsza praktyka.

    > A przy okazji - jaki okres praktyk jest wymagany na innych uczelniach ?
    PWR 0

    Robert

  • 17. Data: 2005-09-03 08:32:20
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    Robert Sander napisał(a):

    > Dlaczego? Lepiej isc do pracy - duzo lepsza praktyka.

    Wiem. I dlatego - zainspirowany wypowiedziami na grupie ;) - zamierzam
    powalczyc o wymarzona prace. Oczywiscie w miare mozliwosci chcialbym
    pozostac studentem dziennym ale rozwazam tez ewentualne przejscie na
    system zaoczny - przy warunku stalej pracy. Co bede w stanie sobie
    zorganizowac ? - zobaczymy, na razie jestem na etapie dopieszczania cv
    oraz wakacyjnego samoksztalcenia :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb

  • 18. Data: 2005-09-03 08:35:32
    Od: Grzesiek <...@...cc>

    Robert Sander wrote:

    > PWR 0

    to prawda, a co najlepsze że większość osób na na koncie 2 miesiące
    praktyki "na własną rękę", o czym na uczelni nawet nikt nie wie :)

    BR, Grzesiek
    --
    icq:33547197
    email: gc @ z.pl

  • 19. Data: 2005-09-04 21:51:50
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    > Oczywiscie w miare mozliwosci chcialbym
    > pozostac studentem dziennym ale rozwazam tez ewentualne przejscie na
    > system zaoczny - przy warunku stalej pracy.

    Zadnej latwizny :-). Studia dzienne i praca na etat. Jak juz troche
    zrobiles dziennych to szkoda sobie psuc papiery idac na zaoczne.

    Robert

  • 20. Data: 2005-09-05 09:24:02
    Od: "b.marcin" <b.marcin@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Robert Sander napisał(a):

    > Zadnej latwizny :-). Studia dzienne i praca na etat. Jak juz troche
    > zrobiles dziennych to szkoda sobie psuc papiery idac na zaoczne.

    Wiem. A oprocz psucia papierow popsul bym sobie portfel - chyba zabrali
    by mi stypendium naukowe za caly rok ...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb