PracaGrupypl.praca.dyskusje › ŁÓDŹ - Praktykant – Programista

  • 1. Data: 2005-09-01 10:15:06
    Temat: ŁÓDŹ - Praktykant – Programista
    Od: "ComputerLand SA" <a...@p...onet.pl>

    ComputerLand SA, wiodący polski dostawca nowoczesnych, technologii i usług
    informatycznych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje studentów na
    miesięczne (wrzesień) praktyki w Łodzi:

    Praktykant &#8211; Programista (Nr Ref. PRJ/0805/Ł)

    Obowiązki:
    - współpraca przy projektach informatycznych
    - programowanie w technologii J2EE

    Wymagania:
    - student minimum III roku informatyki
    - umiejętność programowania aplikacji internetowych w oparciu o technologie
    J2EE (Weblogic, JSP/Servlets, JSTL,EJB) oraz framework Spring lub Struts
    - dobra znajomość XML/SQL/Java
    - dobra znajomość UML (Rational Rose)
    - dobra znajomość relacyjnych baz danych (zwłaszcza Oracle)
    - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie
    dokumentacji technicznej
    - odpowiedzialność
    - umiejętność pracy w zespole
    - otwartość na współpracę
    - komunikatywność

    Dodatkowymi atutami będą:
    - znajomość XSD, XSLT
    - znajomość Hibernate
    - umiejętność korzystania z narzędzi Ant, CVS, VSS, Eclipse

    Zainteresowane naszą ofertą osoby prosimy o wypełnienie ANKIETY on-line na
    stronie internetowej www.computerland.pl i przesłanie w niej listu
    motywacyjnego oraz życiorysu.

    W zgłoszeniu prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacyjnego
    (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 r., DZ.U. Nr
    133, poz. 883)..

  • 2. Data: 2005-09-01 10:29:51
    Temat: Re: ŁÓDŹ - Praktykant &#8211; Programista
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ComputerLand SA napisał(a):
    > ComputerLand SA, wiodący polski dostawca nowoczesnych, technologii i usług
    > informatycznych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje studentów na
    > miesięczne (wrzesień) praktyki w Łodzi:
    Wydawaloby sie ze ComputerLand to powazna firma - nie dosc ze zasmieca
    newsy to jeszcze ogloszenie z darmowego konta

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-01 10:40:05
    Od: etylowy <e...@N...pl>

    > Wydawaloby sie ze ComputerLand to powazna firma - nie dosc ze zasmieca
    > newsy to jeszcze ogloszenie z darmowego konta

    moja znajoma była na rozmowie w wawie na stanowisko helpdeskówy w łodzi,
    rekrutował dwudziestoparoletni paszczak, który był tuż po studiach i
    zjadł wszelkie rozumy i myślał, że ludzie będą się rwać do pracy, której
    oni nawet nie ogłaszali (sami do niej zadzwonili). Zamiast 6 osób mieli
    2 na 2 tyg przed szkoleniem.
    Płaca - zaoferowali 1700 na rękę, na co znajoma powiedziała, że nie ma
    mowy. I się zdziwili, bo pewnie jak ktoś z prowincji (Łódź) przybieżela
    na rozmowę do Wawy, to pewnie Boga za nogi złapał.
    Poza tym, słyszano pogłoski jakoby mieli coś z TP wspólnego, a to
    niedobrze wróży:)

  • 4. Data: 2005-09-01 15:24:44
    Od: Kaktus <p...@h...pl>

    etylowy napisał(a):

> [...]
    > na rozmowę do Wawy, to pewnie Boga za nogi złapał.
    > Poza tym, słyszano pogłoski jakoby mieli coś z TP wspólnego, a to

    Jak helpdesk i w dodatku w Łodzi, to musi to być TP.
    Nie wiem tylko czy to niedobrze.

    --
    Paweł Jóżwicki
    p...@h...pl

  • 5. Data: 2005-09-01 20:15:32
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    ComputerLand SA wrote:

    > ComputerLand SA, wiodący polski dostawca nowoczesnych, technologii i usług
    > informatycznych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje studentów na
    > miesięczne (wrzesień) praktyki w Łodzi:
    [...]

> [...]

    > - znajomość XSD, XSLT
    > - znajomość Hibernate
    > - umiejętność korzystania z narzędzi Ant, CVS, VSS, Eclipse

    i to powyzej to maja byc wymagania NA PRAKTYKANTA ??

    adas;

  • 6. Data: 2005-09-01 20:15:46
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    adasiek napisał(a):

    > i to powyzej to maja byc wymagania NA PRAKTYKANTA ??

    A wie ktos moze czy podczas takich praktyk mozna liczyc na jakiekolwiek
    pieniazki ?? czy to typowa wymiana praca za kilka linijek w cv ?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb

  • 7. Data: 2005-09-01 20:57:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2005 22:15:46 +0200, "b.marcin" <b...@w...pl> wklepał(-a):

    >A wie ktos moze czy podczas takich praktyk mozna liczyc na jakiekolwiek
    >pieniazki ?? czy to typowa wymiana praca za kilka linijek w cv ?

    Ja to zrobiłem inaczej - znalazłem pracę, którą na uczelni zaliczyli mi jako
    praktyki. :)

  • 8. Data: 2005-09-01 21:20:37
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Ja to zrobiłem inaczej - znalazłem pracę, którą na uczelni zaliczyli mi jako
    > praktyki. :)

    A u Was praktyki sa/byly koniecznoscia ? U mnie obecnie uczelnia umywa
    od tego rece ...

    Sam szukam obecnie pozytecznego zajecia bo na politechnice sie nudze
    strasznie ;).

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb

  • 9. Data: 2005-09-01 21:36:44
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    b.marcin napisał(a):
    > A u Was praktyki sa/byly koniecznoscia ? U mnie obecnie uczelnia umywa
    > od tego rece ...
    Tzn ze mozna skonczyc u Was politechnike nie odbywajac praktyk zawodowych?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2005-09-01 21:39:22
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    badzio napisał(a):

    > Tzn ze mozna skonczyc u Was politechnike nie odbywajac praktyk zawodowych?

    Niestety tak ...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    mb