PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM - zapytanie

  • 1. Data: 2003-07-18 04:15:17
    Temat: LM - zapytanie
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam,
    przepraszam z góry, jeśli moje pytanie wyda się banalne, aczkolwiek dawno
    już nie miałam przyjemności pisania listu motywacyjnego, pouczona
    wskazówkami z rozmaitych serwisów internetowych nadal nie wiem... kwestia ta
    nie jest ujednolicona...
    1. czy niejako "podpunkty" składowe LM powinno się rozpoczynać od akapitu,
    czy też nie?

    2. jak należy zaadresować LM, gdy odpowiadamy na ogłoszenie, w którym do
    naszej informacji jest jedynie adres e-mail (czyli nie znając żadnych danych
    ewentualnego przyszłego pracodawcy) ?
    "Szanowni Państwo"... po prostu?

    3. Czy list motywacyjny należy "nazwać" LIST MOTYWACYJNY, czy to formularz
    wzoru mnie po prostu zmylił?

    Dziękuję z góry za odpowiedzi i życzę miłego weekendu:) już za parę
    godzin...
    pozdrawiam
    Aurore

  • 2. Data: 2003-07-18 11:37:34
    Temat: Re: LM - zapytanie
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Aurore wrote:

> [...]
    > nie jest ujednolicona...
    > 1. czy niejako "podpunkty" składowe LM powinno się rozpoczynać od akapitu,

    pisz tak, żeby było przejrzyście i czytelnie. pamiętaj, że ktoś kto
    będzie czytał ten list być może musiał przeczytać dwadzieścia innych
    przed Twoim - unikaj standardowych formułek. ktoś kto to czyta może być
    już znudzony jak mops.

> [...]
    > naszej informacji jest jedynie adres e-mail (czyli nie znając żadnych danych

    może być, w zasadzie co to za różnica?

    > 3. Czy list motywacyjny należy "nazwać" LIST MOTYWACYJNY, czy to formularz
    > wzoru mnie po prostu zmylił?

    list mowtywacyjny to list motywacyjny nie ma co mu nazw wymyślać :)

    powodzenia,
    /p

  • 3. Data: 2003-07-18 11:54:14
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>