PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nip3 - odmowa zgloszenia

  • 1. Data: 2006-09-12 12:32:54
    Temat: Nip3 - odmowa zgloszenia
    Od: "adni" <a...@v...pl>

    Witam
    Od października zaczynam studia w mieście troszke oddalonym od mojego
    miejsca zamieszkania oraz od mojego urzędu skarbowego, jednak w czasie
    studiów prawdopodobnie bede też miała możliwośc pracy. Jak poszłam do U.S.
    to pani w okienku stwierdziła że nie wyrabiają na zapas i musze mieć jakąś
    pieczonke zakładu pracy, a ja najprawdopodobniej zaczne pierwszą prace od
    października na umowe zlecenia na kilka dni. Czy mogą odmówić?

    --
    Pozdrawiam:
    Adni

  • 2. Data: 2006-09-12 13:09:30
    Temat: Re: Nip3 - odmowa zgloszenia
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 14:32:54 +0200, adni <a...@v...pl>
    w <ee696m$6if$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    > pieczonke zakładu pracy, a ja najprawdopodobniej zaczne pierwszą prace od
    > października na umowe zlecenia na kilka dni. Czy mogą odmówić?

    Biurwa łże jak pies.
    Miałem tak samo - dwa razy wlokłem się do US w Nysie, gdize biurwa
    ściemniała mnie, że dostanę NIP od pracodawcy. Byłoby to dośc dziwne
    zważywszy, że często trzeba NIP pracodawcy podać.

    Poszedłem do US we Wrocławiu, pani pokazała mi placem na stosik
    formularzy, wziąłem, wypełniłem, dostałem NIP.

    > Adni

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-09-12 15:25:15
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    adni napaskudził na ekranie:
> [...]
    > pieczonke zakładu pracy, a ja najprawdopodobniej zaczne pierwszą prace od
    > października na umowe zlecenia na kilka dni. Czy mogą odmówić?

    Powiedz w us, że znalazłaś 1zł i chcesz wyrobić sobie nip, bo chciałabyś z
    tego się rozliczyć na początku następnego roku :]

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2006-09-12 18:38:13
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik adni napisał:
> [...]
    > pieczonke zakładu pracy, a ja najprawdopodobniej zaczne pierwszą prace od
    > października na umowe zlecenia na kilka dni. Czy mogą odmówić?

    popros odmowe nadania nipu na pismie, albo wypelnij druk (nip-3
    bodajze), wyslij poczta i czekaj.

    pozdr

  • 5. Data: 2006-09-12 19:04:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 12 Sep 2006 14:32:54 +0200, "adni" <a...@v...pl>
    zakodował:

    >Czy mog? odmówić?

    Złóż NIPa.
    Jak zapytają po co Ci - możesz nie odpowiadać.
    A jak będziesz chciał - to możesz powiedzieć, że chesz złożyć pytanie
    (a pytania do US powinny być opatrzone NIPem).

    Jak dostaniesz odmowę (na piśmie) to będzie ubaw.

    Niestety - wielu ludziom myślenie się włącza dopiero, jak muszą się
    pod czymś podpisać.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded