PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kwestionariusz osobowy

  • 1. Data: 2003-09-06 10:14:22
    Temat: Kwestionariusz osobowy
    Od: "Krzysiek" <p...@g...pl>

    Witam

    Znalazłem prace i dostalem do wypelnienia kwestionariusz osobowy.
    mam problem z wypelnieniem rubryk dotyczacych powszechnego obowiazku obrony.
    Jak mam wypelnic (ktore zostawic puste) rubryczki skoro mam kategorie "E"

    a) stosunek do powszechnego obowiazku obrony

    b) stopien wojskowy

    c) Przynaleznosc ewidencyjna WKU (tu nie bedzie problemu)

    d) nr ksiazeczki wojskowej (tu tez nie bedzie problemu)

    e) przydzial mobilizacyjny do sil zbrojnych RP

    Szukalem na googlach ale chyba ten temat nie byl poruszany

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-09-06 16:27:00
    Temat: Re: Kwestionariusz osobowy
    Od: Doktor Burski <e...@i...pl>

    06 wrzesień 2003 12:14:22 - "Krzysiek" na "pl.praca.dyskusje" po
    długich namowach zdecydował się podzielić swoimi przemyśleniami:

    > a) stosunek do powszechnego obowiazku obrony

    uregulowany

    > b) stopien wojskowy

    nie dotyczy

    > c) Przynaleznosc ewidencyjna WKU (tu nie bedzie problemu)
    >
    > d) nr ksiazeczki wojskowej (tu tez nie bedzie problemu)
    >
    > e) przydzial mobilizacyjny do sil zbrojnych RP

    nie dotyczy

    Też mam kategorię E, i tak zawsze robię. Tak naprawdę to i tak
    tego nikt nie czyta.

    --
    Pozdrawiam.

    Doktor Burski.

  • 3. Data: 2003-09-06 17:00:09
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Doktor Burski" <e...@i...pl> wrote in message

    > uregulowany

    Tudzież "negatywny" albo "stosunku nie odbyłem"...

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2003-09-11 18:55:45
    Temat: Odp: Kwestionariusz osobowy
    Od: "grupa" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > e) przydzial mobilizacyjny do sil zbrojnych RP
    >

    > Szukalem na googlach ale chyba ten temat nie byl poruszany

    Proponuję:
    a) nie dotyczy (kategoria E to chyba całkowicie niezdolny do służby
    wojskowej),
    b) nie dotyczy
    e) nie dotyczy