PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator Systemowy - zarobki. 2 letnie doswiadczenie.+Pytania

  • 1. Data: 2007-04-25 13:50:46
    Temat: Administrator Systemowy - zarobki. 2 letnie doswiadczenie.+Pytania
    Od: Zatara <z...@p...fm>

    Witam
    Potrzebuje konkretnych inforamacji dotyczących waszych zarobków, w
    jakich widełkach się one plasują.
    Czy pracodawca daje wam pełna umowe o pracę, czy przyslowiowe 850
    brutto, a reszte w postaci premii itp.
    Czy pracodawca was szkoli i czy macie jakis program szkoleniowy ?
    Oraz jakie sa wasze obowiazki?
    Głownie chodzi mi o to czy jesli macie w firmie kilka serwerow to czy
    zajmujecie sie jednym np.w2k3 r2, LUB linux ?
    czy jesli administracja sieci to robicie tylko administracje, jesli
    DBA to tylko DBA. Ogólnie takie informacje.
    Poza tym jaki jest wymiar waszej pracy?Czy musicie zostawac po
    godzinach itp.

    Ktos zapyta po co mi to?A wiec w celach porownawczych, statystycznych,
    poniewaz w rejonie podkarpacia nie ma jakis wymiernych zrodel
    informacji.

    Gdyz podobno 2k na reke to bardzo dobre pieniadze przy takim
    doswiadczeniu 2letnim.

  • 2. Data: 2007-04-25 17:56:02
    Od: Jarzabek <j...@d...agh.edu.pl>

    Zatara pisze:
> [...]
    > informacji.
    >
    > Gdyz podobno 2k na reke to bardzo dobre pieniadze przy takim

    Jak to ktoś kiedyś napisał to na tak zadane pytnie jest tylko jedna
    odpowiedź
    1/10 samochodu....
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-04-25 19:21:01
    Od: dinus <d...@o...pl>

    Zatara wrote:

> [...]
    > informacji.
    >
    > Gdyz podobno 2k na reke to bardzo dobre pieniadze przy takim

    Jeden od wszystkiego, tzn. ze do nieczego. Zna sie na wszytskim po trochu, a
    nie na jednym w 100%.

  • 4. Data: 2007-04-25 22:46:11
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    Zatara <z...@p...fm> napisal(a):
> [...]
    >
    > Ktos zapyta po co mi to?A wiec w celach porownawczych, statystycznych,
    > poniewaz w rejonie podkarpacia nie ma jakis wymiernych zrodel

    Wejdz na monster.ie, poczytaj jakie sa oferty w normalnym swiecie
    i jak pracodawca ma jakies ale to pozegnaj sie i nie psuj rynku.

    > Gdyz podobno 2k na reke to bardzo dobre pieniadze przy takim
    > doswiadczeniu 2letnim.

    Gdyz podobno w Komanczy chyba.

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu