PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ktora droga?

  • 1. Data: 2002-08-27 14:17:54
    Temat: Ktora droga?
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    Witam!

    Mam dylemat i chciałbym Was poprosić o zdanie w tej sprawie. Aktualnie
    poszukuję pracy, będzie to moje pierwsze zajęcie (jestem świeżo upieczonym
    studentem reklamy). Docelowo zamierzam pracować w agnecji reklamowej, jednak
    wiem, że daleka do tego droga. W większości ogłoszeń na stanowiska w
    agencjach wymagane jest min. roczne doświadczenie w branży. Mam tego
    świadomość i dlatego szukam obecnie pracy, która zapewni mi taki staż. Nie
    mogę się zdecydować między dwoma ofertami:
    1. Handlowiec powierzchni reklamowej w piśmie
    2. Handlowiec w dużej firmie prowadzącej promocję innych firm i branż

    Którą drogą najlepiej iść aby zaoowocowało to także w przyszłości i
    umożliwiło mi start w pracy jaką chciałbym kiedyś wykonywać (w agencji
    rekl.)?

    Pozdrawiam!
    Robert

  • 2. Data: 2002-08-27 15:36:40
    Temat: Re: Ktora droga?
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    Jak masz wybór to bierz dużą firmę.

    mat

  • 3. Data: 2002-08-27 16:42:53
    Od: "Rybka w sieci" <r...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Konrad_" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    : Witam!
    :
[...]

    A próbowałeś w agencjach? W ilu? Czy tylko teoretyzujesz? Nie wiem w jakim
    mieście szukasz pracy ale w agencjach warszawskich jest tak duża rotacja, że
    ja zaczęłabym od pojawienia się w każdej z nich. A może się uda? Agencje to
    takie specyficzne twory, że czasem ważniejsza od doświadczenia w agencji
    jest kreatywność. Spróbuj ich czymś zaskoczyć, zawsze zdążysz pójść do tego
    wydawnictwa ;o)))

    Powodzenia
    Coco