PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto to jest informatyk?

  • 91. Data: 2005-05-12 11:55:22
    Temat: Re: Kto to jest informatyk?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 13:39:15 +0200, mbn <m...@f...onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > a próbowałaś zmieniać płeć? :(

    Wydaje mi sie, ze kobiete informatyka z niezlymi osiagnieciami, to z
    ciekawosci moga zaprosic na rozmowe, nawet nie planujac zatrudnienia.
    Natomiast faceci to bardziej standard.

  • 92. Data: 2005-05-12 11:55:26
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Kira napisał(a):

    > Zalezy od warunkow domowych. W moich warunkach domowych
    > stoja 3 kompy plus serwer ;)

    Ful ripsekt dla Ciebie :)

    > Zechce. Ale to juz na priva. A co, z okolic jestes moze?
    Napisze na priv.

    Chociaz tu w ZG przez bodaj 4 m-ce takie
    > ogloszenie wisialo, i z tego co wiem facet dalej nie
    > znalazl odpowiedniej sztuki. Tak ze chyba w obie strony
    > to dziala.

    No to ja juz nie wiem jak szukać... :/
    Chyba ze szukal <joke>lokalnie, bez rozglosu ;) </joke>

    --
    czarny
    [:: odpowiadasz- usun 'um' z adresu ::::]

  • 93. Data: 2005-05-12 11:56:08
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie, ze kobiete informatyka z niezlymi osiagnieciami, to z
    > ciekawosci moga zaprosic na rozmowe, nawet nie planujac zatrudnienia.
    > Natomiast faceci to bardziej standard.

    niestety masz rację, zapraszają z ciekawości, i tylko czas i pieniądze na
    dojazdy się traci.
    może w tych testowych CV dodawać zdjęcie paszteta? ;)

  • 94. Data: 2005-05-12 12:06:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mbn [Thu, 12 May 2005 13:39:15 +0200]:

    > a próbowałaś zmieniać płeć? :(

    Niet. O czym juz pisalam :) Ale moze faktycznie warto?

    Kira

  • 95. Data: 2005-05-12 12:07:43
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 13:56:08 +0200, mbn <m...@f...onet.pl> napisał:

    > niestety masz rację, zapraszają z ciekawości, i tylko czas i pieniądze na
    > dojazdy się traci.
    > może w tych testowych CV dodawać zdjęcie paszteta?

    Nie sadze, zeby cos zmienilo.
    Standardowa opinia jest taka, ze kobiety gorzej sobie z tym radza i ludzie
    z branzy i tak beda chcieli obejrzec takiego, a raczej taka, delikwentke.

    Ja osobiscie uwazam, ze kobiet w branzach informatykopodobnych jest mniej
    (w zawodzie), natomiast w tym "mniej" jest wiekszy procent osob wybitnie
    zdolnych, niz w analogicznej liczbowo probie mezczyzn - przebily sie
    najlepsze.

  • 96. Data: 2005-05-12 12:13:04
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Thu, 12 May 2005 13:55:22 +0200]:

    > Wydaje mi sie, ze kobiete informatyka z niezlymi osiagnieciami,
    > to z ciekawosci moga zaprosic na rozmowe, nawet nie planujac
    > zatrudnienia. Natomiast faceci to bardziej standard.

    A nie nie nie, to my sie nie rozumiemy :) Ja na informatyka
    papierow zadnych nie skladam bo ja informatyk nie jestem,
    co juz pare razy podkreslalam :) Absolutnie! Nawet z moja
    rzeczywista CVka nie podejrzewam, zeby ktos mnie chcial na
    jakiegos admina czy programiste (brrr...! Absolutnie), bo
    musialabym uznac ze zwariowal...

    Ja sobie testuje stanowiska bardziej ogolnikowe, znaczy takie
    gdzie podobno jest milion osob na jedna oferte: jacys sprzedawcy
    w salonach firmowych, gdziestam jakas asystentka w malej firemce
    i ogolnie w ten desen bardziej... Ciekawi mnie, czy samym
    "wygadaniem" mozna sie tam dostac bez wiekszych problemow,
    mimo ze w kolejce kilkaset osob a kwalifikacje srednie na jeza.

    Kira

  • 97. Data: 2005-05-12 12:14:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Thu, 12 May 2005 13:27:10 +0200]:

    > Kiedys rozmawialismy przez gg

    Tak, tyle wiem. Tylko umknelo mi jakos na czym nam sie
    ta rozmowa skonczyla... Anyway, w przyszlym tygodniu
    znow sie do Szczecina kopsne, jak masz chwile na kawe
    to mozesz sie odezwac ;) Ja stawiam ;)

    Kira

  • 98. Data: 2005-05-12 12:16:06
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    > Nie sadze, zeby cos zmienilo.
    > Standardowa opinia jest taka, ze kobiety gorzej sobie z tym radza i ludzie
    > z branzy i tak beda chcieli obejrzec takiego, a raczej taka, delikwentke.

    kolega wybierał kandydatów na rozmowę, obecności dziewczyn się nie dziwił,
    ale przy ładnych zdjeciach było "o tą możemy sobie obejrzeć w naturze". przy
    okazji mogłam zaobserwować że kobiety ocenia gorzej chociaż temu zaprzeczał
    :(

  • 99. Data: 2005-05-12 12:20:25
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Thu, 12 May 2005 13:29:04 +0200]:

    > Idz na rozmowe z duza paka pampersow i zapewniaj rekrutera,
    > ze nie masz i nie planujesz dzieci.

    A to mogloby calkiem niezle byc ;)

    > Z drugim tematem, to zapewniam cie, ze na rozmowy
    > kwalifikacyjne sie nie nachodzisz, o ile nie poslesz
    > CV Bile Geatsa

    Sadze, ze wlasnie gdybym poslala, to raczej nic by z tego
    ciekawszego nie wyszlo... No ale sprawdzimy.

    Tak BTW: w Szczecinie praca jest. Akurat bylam tam sobie
    pare dni temu i przy okazji rozmowy przy kawie z jednym
    z Waszych lokalnych providerow, podsunelam mu goscia od
    serwisu sieci -- akurat wyszlo ze przydalby mu sie jeszcze
    z jeden czlowiek. Korzysci obustronne, tamten jest dobry
    wiec facet dostal ode mnie to czego potrzebowal, wiec
    bedzie pewnie latwiej z nim juz potem rozmawiac ;)

    Kira

  • 100. Data: 2005-05-12 12:22:38
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 May 2005 14:14:19 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

> [...]
    > ta rozmowa skonczyla... Anyway, w przyszlym tygodniu
    > znow sie do Szczecina kopsne, jak masz chwile na kawe

    Napisz dzien-dwa wczesniej na maila to sie umowimy :)
    Z checia pogadam.