PracaGrupypl.praca.dyskusje › Leader Service - jak u nich ?

  • 1. Data: 2005-05-10 21:10:41
    Temat: Leader Service - jak u nich ?
    Od: "Kazia" <k...@w...pl>

    Agencja Pracy Tymczasowej Leader Service w Gdyni - ktoś się orientuje jak to
    u nich bywa w firmie ?

    za wszelkie info dzięki !

  • 2. Data: 2005-05-11 07:50:12
    Temat: Re: Leader Service - jak u nich ?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kazia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Agencja Pracy Tymczasowej Leader Service w Gdyni - ktoś się orientuje jak
    > u nich bywa w firmie ?
    >
    > za wszelkie info dzięki !
    Jak to w agencji pracy tymczasowej - gorzej niż na etacie, bez względu na
    agencję

  • 3. Data: 2005-05-11 20:20:25
    Od: "Mary" <m...@p...onet.pl>

    Cześć!Pracowałam dla tej firmy w Łodzi, mało płacą jak w każdej agencji, ale
    byli wypłacalni. Najgorzej wypadli wtedy,gdy obiecali, że będzie dużo pracy
    i zleceń, a pracowałam w sumie 5 dni w miesiącu. Po tym miesiącu
    zrezygnowałam.

    Pozdrawiam serdecznie!