PracaGrupypl.praca.dyskusje › kto składa NIP-3 - ja czy pracodawca?

  • 1. Data: 2005-05-10 19:19:47
    Temat: kto składa NIP-3 - ja czy pracodawca?
    Od: "ANdrzeY" <Jędrek@małpa.ja>

    Help

    Czy do Urzędu (mazowieckie) wniosek mam złożyć osobiście, czy to jest
    obowiązek pracodawcy? Nie mam jeszcze NIP, a babki ze skarbowego zrobiły mi
    wodę z mózgu i każą to zrobić przez firmę (pracuję od 3 miesięcy i nie
    miałem pojęcia, że jeszcze tego nie zrobili). Firma każe osobiście i zrzuca
    to na mnie... Jak to jest???

    Jędrek

  • 2. Data: 2005-05-10 19:59:30
    Temat: Re: kto składa NIP-3 - ja czy pracodawca?
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "ANdrzeY" <Jędrek@małpa.ja> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > miałem pojęcia, że jeszcze tego nie zrobili). Firma każe osobiście i

    Wniosek o nadanie NIP (zielony druk, format A4) wypełnia podatnik
    (nikt tego za niego nie może zrobić).
    Wniosek można złożyć bezpośrednio w Urz. Skarb. lub za pośrednictwem
    płatnika podatku (pracodawcy, zleceniodawcy itp.).

    wa