PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Senior Front- end Developer <=

  • 1. Data: 2017-03-23 10:20:02
    Temat: Kraków => Senior Front- end Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy zajmują się e-marketingiem, poszukujemy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Front- end Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie i implementowanie nowych funkcjonalności
    * Bieżący rozwój i utrzymanie systemu
    * Optymalizowanie kodu aplikacji

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Bardzo dobra znajomość HTML 5, CSS 3
    * Dobra znajomość Backbone
    * Bardzo dobra znajomość biblioteki jQuery
    * Dobra znajomość języka JavaScript
    * Świadomość różnic w interpretacji kodu pomiędzy
    najpopularniejszymi przeglądarkami
    * Umiejętność tworzenia wydajnych animacji w wybranych
    technologiach (CSS, jQuery lub inne)
    * Tworzenie semantycznego i przyjaznego dla innych developerów kodu
    * Umiejętność tworzenia interfejsu opartego o współczesne
    rozwiązania typu RWD (Responsive Web Design), fluid, grid.
    * Znajomość AngularJS
    * Znajomość PHP
    * Umiejętność tworzenia interfejsu opartego o element canvas
    * Znajomość dynamicznych języków tworzenia styli (LESS, SASS)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość:Bower, Grunt, Gulp, npm, TypeScript

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne i stabilne wynagrodzenie uzależnione od Twoich
    umiejętności
    * Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej w razie
    potrzeby
    * Przestronne biuro z salkami konferencyjnymi, pokojem rozrywek
    wyposażonym w Xboksa oraz dużą kuchnią wyposażoną w ekspresy
    ciśnieniowe oraz inne udogodnienia
    * Dni ze świeżymi owocami oraz słodkimi "paskudztwami"
    * Środowisko przyjazne psom (labrador i golden retriever na co
    dzień)
    * Rozwój pracowników w postaci szkoleń, budżetu konferencyjnego,
    konwersatoriów z native speakerami oraz stale rozrastającej się
    firmowej biblioteczki
    * Zniżki na prywatną opiekę medyczną
    * Siłownia dla najlepszych
    * Jesteśmy na rynku 9 lat. Przez ten czas nauczyliśmy się jak
    twórczy chaos przekształcić w efektywny workflow. Korzystamy z
    wielu narzędzi wspomagających realizację projektu co pozwala
    uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji. Krótko mówiąc - mniej
    stresu na co dzień :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703