PracaGrupypl.praca.dyskusjeKrakow. Informatyk. 6 000$. › Re: Krakow. Informatyk. 6 000$.
    From: "tukan" <t...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Krakow. Informatyk. 6 000$.
    Date: Sat, 9 Jun 2007 06:50:20 +0200

    Użytkownik wrote:
    > Witam
    >
    > Zapomniał dodać że w kraju też 6 tys.,... ale złotych.
    >
    > PS. Nie znam Comarchu, ale jeżeli programiści zarabiają tam po 6000USD
    > (na miejscu), to szacunak dla tego pana.

    Trochę mnie to zastanawia po wypowiedziach na tej grupie dyskusyjnej i
    forum pracowników (które zniknęło), iż ComArch to informatyczna biedronka.
    Dalej - kontrastuje to też z wypowiedziami o przechodzeniu po roku, dwu
    pracy w Comarchu do Motoroli, IBM, Sabre.
    W sumie te 6 tys. dolarów jest dla "informatyka" (tak napisano w arytkule)
    i może nim być szef projektu, analityk i programista również. Jeszcze
    jedna z darmowych reklam dla firmy.