PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontynuacja składki ZUS podczas bezrobocia lub po... › Kontynuacja składki ZUS podczas bezrobocia lub po...
    From: "Śmialy Janek" <stykacz@_WYTNIJ_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kontynuacja składki ZUS podczas bezrobocia lub po...
    Date: Tue, 25 Jan 2005 20:10:48 +0100

    J.w. Dokładnie chodzi mi o taka sytuację, czy możliwe jest jakiekolwiek
    kontynuowanie ubezpieczenia w ZUS (poza opłatą w wysokości ok. 800 zł/mieś.)
    w sytuacji gdy ktoś jest bezrobotny bez prawa do zasiłku lub nie jest
    zarejestrowany. Kilka miesięcy temu znalazłem informację, ze jest jakaś
    mozliwość, ale bez szczegółow i dzis nie moge odtworzyc tej informacji.
    Pamiętam jedynie że chodziło o jakieś 200 zł/mieś, płacone na rzecz ZUS
    ktore zapewniało że przez okres kiedy nie jest sie zatrudnionym (czyli
    bezrobotnym bez prawa do zasiłku lub po prostu nie pracuje się ale i nie
    jest się zarejestrowanym w PUP) okres ten jest zaliczany do stażu pracy i
    jako składkowy w ZUS. Jeśli ktoś coś wie na ten mroczny temat to będę
    wdzięczny za wszelkie info.

    --
    -----