PracaGrupypl.praca.dyskusjeKontrola zawartosci tresci w firmach? › Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    From: Bartek <b...@N...torun.org.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kontrola zawartosci tresci w firmach?
    Date: Mon, 23 May 2005 21:12:35 +0000

    Mam takie pytanie do osob pracujacych w duzych firmach, mam nadzieje, ze
    tutaj takie sa oraz do wlascicieli firm.
    Jak wyglada sprawa ograniczania dostepu do internetu w waszych firmach?
    Czy w ogole macie jakas kontrole, jakies ograniczenia? Zakaz korzystania
    z www/gg/itp w odpowiednich godzinach? Kontrola zawartosci stron?
    Jak to wyglada od strony szefostwa w waszej firmie? Chetnie by takie cos
    wprowadzili czy raczej nie?
    Pytam poniewaz w firmie w ktorej pracuje mamy zamiar wprowadzic takie
    oprogramowanie ktore bedzie filtrowalo strony porno/przeklenstwa/itp
    oraz zakaz korzystania z irc/gg/icq itd i jestem ciekawy jak odbiora to
    pracownicy? Szefostwo moje jest bardzo zainteresowane tematem i ciagle
    naciska zeby szybciej to wdrozyc. Co o tym sadzicie?