PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy za granica

  • 1. Data: 2002-02-17 18:44:46
    Temat: Szukam pracy za granica
    Od: h...@w...pl (Alien)

    > mam pytanie, czy ktoś z grupowiczów ma jakieś informacje na ten temat?
    > Interesuje mnie wszystko - jak załatwić taką pracę, zarobki, warunki itp.
    > może ktoś ma znajomego, który tam pracował? To dla mnie bardzo ważne.

    Mam tą samą prośbę panowie!!!

    --
    __________
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-19 07:57:58
    Temat: Re: Szukam pracy za granica
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    > Nie żartuj. Właściciel KILKU PORTALI internetowych (pewnie Onetu,
    Wirtualnej
    > Polski itd) i nie zatrudnia radcy prawnego?
    >
    > Wiesiek

    kilka medycnych, najwiekszy www.psychiatria.pl

    i startuje teraz z cala seria portali informacyjnych o zasiegu lokalnym,
    ostatnie testy na 1 sie wlasnie koncza
    www.lubliniec.powiaty.net

    a co do radcy to wyjechal na urlop i bedzie dopiero za 2 tygodnie, a
    informacje potrzebuje teraz :)

  • 3. Data: 2002-02-19 08:15:29
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    > doświadczeniem i umiejętnościami. Poza tym piszesz, że masz wyjątkową
    > osobowość. Wybacz, ale z tego, co poniżej napisałaś, absolutnie to nie
    > wynika, a wręcz przeciwnie - sprawiasz wrażenie osoby bardzo mało
    > przebojowej, typ "szarej myszy". A pierwszy proces rekrutacji odbywa się
    > przez czytanie cv i listów motywacyjnych - ponieważ przychodzi ich dużo za
    > dużo, zostawia się tylko te, na których można zawiesić oko. W Twoim
    > przypadku tak nie jest.

    no i po coz pracodawcy osoba przebojowa na stanowisko np. w ksiegowosci albo
    programisty... ?
    osobowosc poszukiwanej osoby zalezy od wielu czynnikow (kultura firmy,
    stanowisko, osobowosc szefa)...

    poza tym z moich doswiadczen wynika akurat prawdziwosc przyslowia "krowa,
    ktora duzo ryczy, malo mleka daje"
    wielu ludzi umie sie zareklamowac, zrobic dobre pierwsze wrazenie, a potem
    sa malo wydajni w pracy, obijaja sie, kombinuja, natomiast ci spokojni robia
    "dobra robote"...

    no chyba, ze szukamy tzw. PeHowcow (handlowcow) - wtedy tzw. "wielka geba"
    bardzo wskazana
    M.

  • 4. Data: 2002-02-28 15:49:51
    Od: Joanna <j...@a...pl>

    > Umowa zlecenie rodzi obowi?zek ca?ego ZUSu w procentach takich samych jak
    > umowa o prac?. Oczywi?cie je?eli zleceniobiorca nie jest nigdzie indziej
    > zatrudniony i nie jest studentem. (zatrudniony w innym zak?adzie i
    zarabi?cy
    > min. 760,00 p?aci tylko ubezpieczenie zdrowotne, student do 26 roku nie
    > p?aci nic, powy?ej 26 roku ?ycia p?aci zdrowotne)

    Czy je?li jestem studentem i mam umowe zlecenie, nie pa?c? na ZUS, to nie
    liczy mi sie to do emerytury ?
    Czy w takim razie mog? samemu, z w?asnej woli zap?aciae ???
    Jak to jest ?

    Marcin Lubojanski
    odpowiadaj?c usu? nospam z adresu e-mail
    ------
    www.tramping.slask.prv.pl - niusy turystyczne ze ?l?ska, relacje z wypraw