PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy w czasie macierzyńskiego. › Koniec umowy w czasie macierzyńskiego.
    From: "Robert Ł." <l...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koniec umowy w czasie macierzyńskiego.
    Date: Tue, 12 Jul 2005 18:39:42 +0200
    Sender: l...@v...pl@nat4.system.szczecin.pl

    Witam. Kilka dni temu urodziłam dziecko. Do tego czasu byłam na zwolnieniu
    lekarskim. Teraz przejde na urlop macierzyński chociaż moja umowa o pracę
    zawarta była do końca lipca br. Czy jest jakaś możliwość ubiegania się o
    urlop wychowawczy? moja firma nie chce już ze mną przedłużyć umowy aby dać
    mi ten urlop. Czy oznacza to, że będę musiała zarejestrować się w urzędzie
    pracy i czekać na ofertę pracy? Nie należy mi się zasiłek dla bezrobotnych
    ponieważ nie przepracowałam 1,5 roku od ostatniego zasiłku.