PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kończy mi się umowa :(

  • 11. Data: 2005-06-02 18:11:10
    Temat: Re: Kończy mi się umowa :(
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >A Kolega (koleżanka) to pewnie jeszcze studiuje ???

    Ach, coz za zdolnosci analityczne! :P A tak przy okazji to jaki to ma
    zwiazek z czymkolwiek? :>

    >Negocjacje z pracodawcą??? Gdzie ty żyjesz, te czasy sie juz skończyły.
    >Jak jesteś super hiper dobry to żadne negocjacje nie są potrzebne i żadne
    >nieprzedłużenie umowy nie grozi, a jeżeli "tylko" uzdolniony, albo co gorsza
    >nieuzdolniony to... o negocjacjach mowy nie ma...

    Za specjalnie uzdolnionego to sie nie uwazam, ale negocjacje ze
    zleceniodawcami przed przeprowadzka do innego miasta prowadzilem (tak
    z rok/dwa lata temu) poprzez mowienie za ile, co i na kiedy i
    ewentualnie zgadzajac sie (lub nie) z propozycjami zlecajacego prace.
    Obecnie negocjuje nogami, poniewaz moja sytuacja finansowa sie
    zmienila. Negocjacje w czasie ostatniego roku polegaly na skladaniu
    podan, wypelnianiu formularzy, dzwonieniu, lazeniu i pracowaniu tam
    gdzie mi wiecej placa. Dosyc prosta i w miare skuteczna metoda.

    >Przejrzyj na oczy :)))))))
    >
    >Tutaj umowę chcą rozwiązać, a ty proponujesz iść... po podwyżkę :) :) :)

    No ale kolezanka napisala ze sie umowa konczy, a nie ze zostala
    wypowiedziana. Jak sie umowa konczy to mozna podpisac nastepna,
    najlepiej z tym kto proponuje lepsze warunki. Warunki czasami mozna
    negocjowac, szczegolnie jesli zlecajacy prace jest wystarczajaco
    wladny i nie ma narzuconych "z gory" stawek. Negocjowac mozna poprzez
    przedstawienie zalet (pieniedzy zarobionych dla firmy) wczesniej
    wykonanej pracy. Jesli nie wynegocjuje sie wiekszych stawek, to mozna
    poszukac innej pracy (negocjacje nogami). Zazwyczaj jest tak, ze jesli
    ktos przynosi zyski to sie go raczej nie zwalnia, a jesli na jego
    miejsce trudno znalezc nastepce to sie oferuje podwyzke.

    >Proponuję mniej piwa

    znaczy mam zostac calkowitym abstynentem? :>

    > i więcej rozsądku. ;) ;)

    Ok, przestane odbierac te glupie telefony (dzis sie po pol roku jedna
    firma obudzila). Lazic i wypelniac podania o prace. Ukladac domki z
    kart, sprzedawac je, pierdolic od rzeczy po angielsku, bo pani w ciagu
    10 minut rozmowy (oczywiscie w tymze jezyku) musi wypelnic rubryczke
    pt. znajomosc angielskiego.
    No jeszcze koszt telefonow i tracenie czasu.
    Wiem! Rzuce studia i bede do konca zycia pracowal za obecne stawki!
    Obiecuje, ze nie bede tak nierozsadnie lazil, lazil i lazil i
    negocjowal, negocjowal, negocjowal i negocjowal... ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse