PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komórka w pracy - pracodawca zabarania

  • 11. Data: 2006-09-20 19:16:42
    Temat: Re: Komórka w pracy - pracodawca zabarania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1158776668.162595.289570@m7g2000cwm.googlegroup
    s.com
    Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> pisze:

    > masz prawa.
    > A co w przypadku gdy sam fakt posiadania wlaczonego tel. powoduje
    > zaklocenia w aparaturze,
    Niegdyś właśnie z tego względu zabraniano używania komórek na niektórych
    oddziałach szpitalnych. Nikt, łącznie z lekarzami tego naturalnie nie
    przestrzegał, a wpływu komórek na działanie aparatury szpitalnej nie dało
    się jednoznacznie potwierdzić. Podobnie w samolotach, choć nie wiem jak jest
    teraz.
    Wydaje mi się, że jeśli negatywny wpływ włączonej komórki byłby faktem
    bezspornym, potwierdzonym stosownymi badaniami to wymóg wyłączenia stałby
    się jedną z zasad BHP dla danego stanowiska pracy.

    > albo noszenie np. metalowych przedmiotow w
    > pracy jest niebezpieczne? (niektore stanowiska nie pozwalaja na takowe)
    Wówczas raczej należałoby sie martwić o posiadanie przy sobie podczas pracy
    dentystycznych mostków protetycznych, śrub i innych elementów pozostałych po
    rekonstrukcji złamań, endoprotez (np. stawu biodrowego - koniecznie należy
    takiewe zostawiać w szatni).
    Tu również jak wyżej - BHP, z mocy przepisów, a nie widzimisię pracodawcy..

    Ale my mówimy o sklepie odzieżowym...

    Jotte

  • 12. Data: 2006-09-26 08:37:49
    Od: a...@o...pl

    Zgadzam się z Tobą w 50%
    Pracodawca ma prawo zabronić nie tylko używania ale również noszenia komórki.
    Po co nosić jeżeli nie można używać ??!! (rozmawiać, wysyłać, odbierać SMS)
    Podobnie z paleniem papierosów - Pracodawca wcale nie musi się zgadzać na to że
    jego pracownik częściej jest na "papierosku" niż w pracy właściwej.