PracaGrupypl.praca.dyskusje › Komentarz do PPO bez moderacji.

  • 11. Data: 2004-08-19 19:13:23
    Temat: Re: Komentarz do PPO bez moderacji.
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    mgl <m...@s...net> wrote:
    > a dlaczego nie chcesz zalozyc alt.pl.praca.oferowana, ktora nie bylaby
    > moderowana? tym bardziej, ze wielu osobom moderacja na p.p.o bardzo
    > odpowiada, mi takze.

    Im mniej miejsc umieszczania ogłoszeń, tym lepiej - mniej przeglądania
    dla szukających, mniej pisania dla oferujących. Powinno być p.p.o plus
    Gazeta Praca i finał ;)

    P.

  • 12. Data: 2004-08-19 19:36:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Paszczak; <cg1mmo$p9f$2@phone.provider.pl> :

    > Nie 'trochę' - usunąć np. wymóg podawania formy zatrudnienia,

    No może bez przesady - to jedna z podstawowych informacji;

    > dokładnego opisu wymagań i propozycji pracodawcy,

    Niby tak i niby nie - odpowiadanie na ogłoszenia, z których nic nie
    wynika jest stratą czasu - znam to z praktyki. Przynajmniej pracodawca
    mógłby pisać wymagania, których niespełnienie wyklucza możliwość
    zatrudnienia pracownika, np. prawo jazdy, uprawnienia. To samo dotyczy
    propozycji pracodawcy w zakresie wykonywanych zadań - było na grupie na
    przykład komentowane ogłoszenie o tytule "tłumacz", a z treści okazało
    się, że poszukiwany jest PH z językiem - zresztą z PH to już norma.
    Podawanie treści pracy nie gryzie i pracodawca nie ma się czego wstydzić
    - jak na razie najbardziej wstydzą się macherzy od programu 21 i
    klikania w bannery. ;)

    > zawierania tylko jednego ogłoszenia w jednym poście

    A jak to będzie się miało do tytułu ogłoszenia? Przy 90 postach dziennie
    mało komu będzie się chciało bawić w dokładne czytanie wszystkich
    postów. To samo z podawaniem miejsca pracy.

    >, zachowania poprawnego kodowania (jak komuś bardzo zależy,
    > to przebrnie przez te chaszcze, a przynajmniej będzie wiedział na jakim
    > poziomie informatycznym jest firma :) ).

    No ja wczoraj dostałem post robiony w jakimś topowym programie ze stajni
    M$shita - nie dość, że nie dało się tego czytać, to jeszcze były tam
    takie kwiatki jak powtórzenie definicji strony kodowej z 50 razy itd.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 13. Data: 2004-08-19 20:15:15
    Od: Michal <m...@o...pl>

    > Im mniej miejsc umieszczania ogłoszeń, tym lepiej
    > P.

    taka urownialka zazwyczaj powoduje rownanie w dol,
    ja uwazam jednak ze powinny byc te lepsze miejsca,
    w ktorych mozna sprawdzic konkretne, pelne oferty (p.p.o)
    i miejsca gdzie moze sie pojawic kazde, byle jak
    napisane ogloszenie ( a.p.p.o byloby dobrym miejscem )

    MF

    P.S. bylo juz wiele wielkich dyskusji, ale czy jest tu ktos, kto ma
    jakies doswiadczenie w zakladaniu grupy ? moze by wreszcie cos takiego
    zrobic? chetnie bym w czyms takim wzial udzial, ale jak dotad bylem
    tylko biernym uczestnikiem grup

  • 14. Data: 2004-08-19 23:00:52
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 19 Aug 2004 07:49:33 +0200, "Pablo"

> [...]
    >odrzucane z jakichś tam powodów. OK. mogłem spędzić troche czasu grzebiąć w
    >FAQ, konfigurując czytniki kodowanie itd ale mi zależało na czasie i
    >chciałem znaleźć pracownika a nie zastanawiać sie czy łąskawie moderator
    >odrzuci moje ogłoszenie czy nie. Wnioski jakie mam po usunięciu moderowania
    >, sa identyczne z Twoimi. Oprócz kilku oszołomów generujących sztuczny
    >"bałagan" jest dużo więcej ogłoszeń, które kiedyś za Chiny ludowe nie
    >spełniły by wymagań wszechmocnego moderatora. Tak więc jestem za anarchią w
    >takim przypadku a kilku uciążliwych można sobie szybciutko odfiltrować.

    A jaka motywacja, żeby się przy tym dobrej obsługi czytnika nauczyć !
    ;-)

  • 15. Data: 2004-08-19 23:03:31
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 19 Aug 2004 18:26:08 +0200, mgl <m...@s...net> wrote:

    >a dlaczego nie chcesz zalozyc alt.pl.praca.oferowana, ktora nie bylaby
    >moderowana? tym bardziej, ze wielu osobom moderacja na p.p.o bardzo
    >odpowiada, mi takze.

    A dlaczego nie chcesz założyć
    alt.pl.praca.oferowana.bardzo.mocno.moderowana i tam trzymać się
    sztywno swoich zasad, skoro wydajesz się być w mniejszości ?

    Odpowiada Ci, że jest mało ogłoszeń, czy co konkretnie Ci odpowiada ?

  • 16. Data: 2004-08-19 23:04:21
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 19 Aug 2004 19:13:23 +0000 (UTC), Paszczak <s...@h...pl>
    wrote:

    >Im mniej miejsc umieszczania ogłoszeń, tym lepiej - mniej przeglądania
    >dla szukających, mniej pisania dla oferujących. Powinno być p.p.o plus
    >Gazeta Praca i finał ;)

    Jeszcze tablica w pośredniaku, nie zapoinaj o tym.

  • 17. Data: 2004-08-20 05:59:16
    Od: "Pablo" <p...@s...poczta.onet.pl>

    > A jaka motywacja, żeby się przy tym dobrej obsługi czytnika nauczyć !
    > ;-)

    A po co ? jeżeli ktoś chce dac tylko ogłoszenie ma od razu uczyć sie czegoś
    co go nie interesuje i z czego nie korzysta?

  • 18. Data: 2004-08-20 12:09:50
    Od: mgl <m...@s...net>

    DT wrote:
    > A dlaczego nie chcesz założyć
    > alt.pl.praca.oferowana.bardzo.mocno.moderowana i tam trzymać się
    > sztywno swoich zasad, skoro wydajesz się być w mniejszości ?

    Poniewaz p.p.o istnieje juz od dluzszego czasu i wiekszosci osob, ktore
    korzystaja z usenetu wiecej niz piec lat chyba takie zasady moderacji
    nie przeszkadzaja. Nie sadze, zebym byl w mniejszosci, zreszta usenet to
    tradycja, a nie demokracja. p.p.o funkcjonuje, pojawiaja sie posty, jest
    czesto czytana - nie ma powodow do zmian, bo grupa nie traci na
    popularnosci.

    Chcesz miec grupe na wlasnych zasadach? Zaloz ja sam i sam o nia dbaj,
    nie staraj sie zmieniac tych, ktore lubia inni. Jesli rzeczywiscie
    istnieje potrzeba dzialania grupy niemoderowanej, to taka grupa w alt.*
    juz dawno by sie pojawila. Do dziela!

    > Odpowiada Ci, że jest mało ogłoszeń, czy co konkretnie Ci odpowiada ?

    Ogloszen o sensownej tresci od powaznie wygladajacych firm nie jest
    wiecej (naprawde smiesznie wyglada post z prosba o przeslanie swojego CV
    na adres darmowej skrzynki e-mail osoby, ktora nie podpisala sie ani
    nazwiskiem, ani stanowiskiem czy firma). Odpowiada mi brak smieci, bo
    nie mam czasu na czytanie bzdur.

    pozdrawiam,
    mgl

  • 19. Data: 2004-08-20 12:20:49
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    mgl <m...@s...net> wrote:
    > Poniewaz p.p.o istnieje juz od dluzszego czasu i wiekszosci osob, ktore
    > korzystaja z usenetu wiecej niz piec lat chyba takie zasady moderacji
    > nie przeszkadzaja.

    Większości? Jakieś ankiety przeprowadzałeś czy cuś? Znowu mnie ominęło :(

    Dla mnie takie zasady były uciążliwe. Oczywiście przebrnąłem przez nie, ale
    opóźniło to o tydzień umieszczenie ogłoszenia. Przez to zresztą wcześniej
    przyszły do mnie odpowiedzi na inne ogłoszenia - a wiadomo, że w pewnym
    momencie jest tyle zgłoszeń, że te ostatnie już się automatycznie odrzuca.

> [...]
    > na adres darmowej skrzynki e-mail osoby, ktora nie podpisala sie ani
    > nazwiskiem, ani stanowiskiem czy firma). Odpowiada mi brak smieci, bo

    Jeśli nie masz pracy, to chyba masz dużo czasu, nie?

    P.

  • 20. Data: 2004-08-20 12:27:12
    Od: mgl <m...@s...net>

    Paszczak wrote:
> [...]
    > momencie jest tyle zgłoszeń, że te ostatnie już się automatycznie odrzuca.

    Przestań korzystać z grup, które Ci się nie podobają. Weź się w garść,
    ile masz lat? Bądź asertywny!

    > Jeśli nie masz pracy, to chyba masz dużo czasu, nie?

    rotfl :)

    pozdrawiam,
    mgl