PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?

  • 21. Data: 2002-12-05 21:33:33
    Temat: Re: Kolezanka boi się zwolnienia - czy ciąża jest sposobem?
    Od: "eleonora" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
    news:asocav$isq$1@news.tpi.pl...

    | IMHO wlasnie te osoby poczuly i zdaja sobie sprawe, ze glupota
    | (przepraszam, ale inaczej tego chyba nazwac nie mozna) jest wydawac na
    | swiat kolejne zycie, ktoremu... teraz uwazaj... ma sie o b o w i a z e k
    | zapewnic godny byt.

    tak..ma sie obowwiazek..ale co ty wiesz o tej dziewczynie??.....moze ona ma
    takie warunki ze nawet jak ja zwolnia to bedzie miec warunki na utrzymanie
    dziecka!

    | Ale ona i tak zostanie zwolniona gdy skonczy sie okres ochronny. I co
    | wtedy? |

    ale dlaczego zakladasz ze ja napewno zwolania????? skad mozesz to
    wiedziec?????

    | :-O Jestes matka? Bo wierzyc mi sie nie chce gdy czytam Twojego posta.

    to juz nie twoja sprawa......... lepiej nie pytaj sie czemu :(

    | Ale sa pewne granice! W koncu dolaczegoby nie zamordowac zlej szefowej?
    | Moze nowa bedzie lepsza? Jasna cholera! Tu chodzi o drugiego czlowieka, o
    | bezbronne dziecko! To nie jakis przedmiot, ktory mozna wykorzystac do
    | wlasnych manipulacji.

    A moze ona chce miec to dziecko....a ta sytuacja pomoze jej tylko podjac
    taka decyzje???? skad wiesz????

    | I jesli bedzie przymierac glodem to sama. Po kiego grzyba mieszac w to
    | dziecko?! Jasne - przez jakis czas bedzie OK. Ale czy aby na pewno?
    | Przeciez koszty znacznie wzrosna!

    taaaaaa........a skad taka pewnosc ze bedzie??????

    | Tia... zawsze moze spasc gwiazdka z nieba.

    ironia nie na miejscu

    | Bo tu chodzi o dziecko. W takim wypadku lepiej liczyc sie z gorszym niz
    | pozniej zalewac lzami, ze nie jest sie w stanie zapewnic mu odpowiednich
    | warunkow.

    rownie dobrze mozemy zalozyc ze dziecko urodzi sie kalekie, ze ona umrze
    przy porodzie, ze ojciec dziecka ja zostawi, ze swiat sie skonczy za pol
    roku, ze ty stracisz prace. ze wpadniesz pod auto, albo umrzesz na
    raka....... taaaaa........najlepiej zakladac najgorsze....smiechu warte
    a nie lepiej zalozyc ze dziewczyna sobie poradzi bo bedzie musiala????? bo
    jest zaradna i myslaca???

    | Takie czasy.

    takie czasy nie usprawiedliwiaja pesymizmu,.....wrecz przciwnie...mamy
    obowiazek pozytywnie myslec zeby bylo lepiej!

    | P.S. Kurcze... zdenerwowalem sie :-/

    swoim pesymizmem?????? ;)

  • 22. Data: 2002-12-06 04:21:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "eleonora" <e...@o...pl> writes:

> [...]
    > takie warunki ze nawet jak ja zwolnia to bedzie miec warunki na utrzymanie

    nielogiczne.
    jak ma na utrzymanie i siebie i dziecka bez pracy, to po jaka ciezka
    cholere tak jej na tej pracy zalezy, ze gotowa zajsc w ciaze?

    dla zemsty?

    > | wtedy? |
    >
    > ale dlaczego zakladasz ze ja napewno zwolania????? skad mozesz to
    > wiedziec?????

    on oczywiscie tego nie wie, przypuszcza tylko, ale:
    - juz teraz ma klopoty z szefem i wie, ze pewnie ja zwolnia i dlatego
    chce zajsc w ciaze zeby tego uniknac. magicznie sie po macierzynskim
    raptem polepszy?
    - na ten czas jak ona bedzie na urlopie, szef bedzie musial znalezc
    kogos na zastepstwo. sa calkiem duze szanse ze bedzie wolal ta osobe,
    ktora przez te 2 lata pracwala w firmie niz ta, co siedziala i
    zajmowala sie dzieckiem przez ostatnie dwa lata i ktorej na dodatek
    nie lubil juz wczesniej i mial jakies "ale".

    > A moze ona chce miec to dziecko....a ta sytuacja pomoze jej tylko podjac
    > taka decyzje???? skad wiesz????

    jakos wcale nie wynikalo to z tego postu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 23. Data: 2002-12-06 04:24:32
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "eleonora" <e...@o...pl> writes:

    > a ja widze to ze ty masz prace a jezeli nawet ja stracilas kiedys to ani to
    > bylo dla ciebie dotkliwe ani dlugotrwale......to przejsciowa sprawa......

    wlasnnie jestem bezrobotna od listopada.
    kula w plot.

    > wiec jakos nie moge zrozumiec twoich argumentow......moze kiedys jak
    > bedziesz w sytuacji kiedy nie masz czego oszczedzic bo twoja pensja nie
    > stracza na zpalacenie czynszu nawet a potem zostajesz zwolniona i nie masz
    > dlugi czas (lugi czas to nie znaczy pare miesiecy) pracy to pogadamy o twoim
    > wartosciach moralnych i idealach ktorymi sie kierusjesz...........

    roznie w zyciu mialam, bylo ciezko tez. zdarzalo mi sie byc glodna.
    i tak jak juz pisalam: nigdy do glowy mi nie przyszlo, zeby celowo
    zajsc w ciaze i uzyc tego jako argumentu w pracy czy zeby okrasc
    pracodawce.

    widocznie jednak ty tego nie rozumiesz i pewnie juz nie zrozumiesz,
    sadzac z twoich postow.

  • 24. Data: 2002-12-06 12:11:53
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "eleonora" w news:3defc560@news.vogel.pl napisał(a):

    > tak..ma sie obowwiazek..ale co ty wiesz o tej dziewczynie??..

    A co do ma do rzeczy? Ja pisze w sprawie jaka zostala przedstawiona.

    > ...moze ona ma takie warunki ze nawet jak ja zwolnia to
    > bedzie miec warunki na utrzymanie dziecka!

    To po jakiego grzyba tak walczy o te prece? Dziecko ma byc sposobem aby
    sie jej jak najdluzej utrzymac, ale ma warunki aby i bez niej zylo jej sie
    dobrze? Bez przesady. Gdyby tak bylo wypielaby sie na obecna prace i
    zaczela szukac nowej. Nie ma noza na gardle wiec spieszyc sie nie musi.

    > ale dlaczego zakladasz ze ja napewno zwolania?????

    Bo tak sie najczesciej dzieje

    > A moze ona chce miec to dziecko....a ta sytuacja pomoze
    > jej tylko podjac taka decyzje???? skad wiesz????

    "Obie wpadłyśmy na pomysł, że może nie takie złe byłoby, gdyby udało jej
    się zajść w ciążę"

    Z postu raczej nie wynika, ze ma ochote na dziecko. Gdyby tak bylo
    moglibysmy przeczytac raczej cos w stylu: "i tak planowalam urodzenie
    dziecka wiec...". Czujesz roznice?

    > rownie dobrze mozemy zalozyc ze dziecko urodzi sie
    > kalekie,

    O ludzie... a jakie jest prawdopodobienstwo jednego, a jakie drugiego?
    Przeciez dziewczyna ponoc otrzymuje wyrazne sygnaly, ze sie na swojej
    posadzie nie utrzyma. Gdyby ktos otrzymywal wyrazne sygnaly, ze dziecko
    bedzie kalekie rowniez poradzilbym tej osobie aby dobrze sie zastonowila
    czy tego chce. Jednak taka kobiete szybciej zrozumiem - chodzi bowiem o
    milosc, instynkt macierzynski. Jesli zas chodzi o ten przypadek to odnosze
    wrazenie, ze glownym powodem poczecia jest nie milosc ale sposob na
    utrzymanie posady jak najdluzej.

    > a nie lepiej zalozyc ze dziewczyna sobie poradzi bo bedzie
    > musiala????? bo jest zaradna i myslaca???

    Tia... beztrosko pedzic przez swiat. Niektorzy tak moga.

    > takie czasy nie usprawiedliwiaja pesymizmu,.....wrecz
    > przciwnie...mamy obowiazek pozytywnie myslec zeby bylo
    > lepiej!

    Wybacz, ale samym pozytywnym mysleniem niewiele sie zwojuje. Tak jak nie
    jest wskazane chodzenie z nosem przy ziemi, tak trzeba rowniez unikac
    bujania w oblokach.

    > swoim pesymizmem?????? ;)

    Wszystko jest wzgledne.

    pozdrawiam
    Greg

  • 25. Data: 2002-12-06 12:17:10
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "eleonora" w news:3defc33d@news.vogel.pl napisał(a):

    > jak kiedys przydazy ci sie katastrofa zyciowa jaka moze
    > byc utrata i tak gownianej pracy tozobaczymy jak szybko
    > zmienisz swoje idealy i szlahetne postepowanie na
    > myslenie o tym jak tu przeyzc do pierwszego za wszelka
    > cene, nie wyladowac na bruku, miec co zjesc....

    Wiec jednak tez odnioslas wrazenie, ze ona wcale nie ma warunkow dobrych i
    grozi jej przymieranie glodem? Jak mozesz w jednym poscie tak tragizowac,
    pisac o niezaplaconych czynszach i o tym, ze nie ma co do gara wlozyc
    (wiec w pelni rozumiesz, ze prace trzeba utrzymac za wszelka cene i
    moralnosc mozna schowac w kieszeni), a w drugim beztrosko twierdzic, ze
    byc moze ona ma sie bardzo dobrze i poradzi sobie nawet z dzieckiem, ktore
    naprawde pochlania sporo pieniedzy.

    pozdrawiam
    Greg

  • 26. Data: 2002-12-07 17:43:21
    Od: "eleonora" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    | widocznie jednak ty tego nie rozumiesz i pewnie juz nie zrozumiesz,
    | sadzac z twoich postow.

    a ja moze ja poprostu ma wlasne zdanie i nie mam zamiaru go zmieniac......bo
    to jest moje zdanie, niczyje inne, ani mi narzucone ani wmowione, niewazne
    czy wam sie podoba czy nie :)

  • 27. Data: 2002-12-07 17:45:02
    Od: "eleonora" <e...@o...pl>

> [...]
    | byc moze ona ma sie bardzo dobrze i poradzi sobie nawet z dzieckiem, ktore

    heh...chyba sie nie zrozumielismy.....

  • 28. Data: 2002-12-07 17:47:58
    Od: "eleonora" <e...@o...pl>

> [...]
    | cholere tak jej na tej pracy zalezy, ze gotowa zajsc w ciaze?

    | jakos wcale nie wynikalo to z tego postu.

    no wlasnie, z tego postu niewiele wynikalo, a prace czesto ma sie po to ze
    czyms w zyciu trzeba sie zajac.......czy ty myslisz ze ci bogacze, swiatowi
    milionerzy nie pracuja???? jezeli tak myslisz to jestes naiwna, ludzie
    pracuja z roznych pobudek, niekoniecznie dla pieniedzy, ale ty chyba tego
    nie zrozumiesz

  • 29. Data: 2002-12-07 17:53:45
    Od: "eleonora" <e...@o...pl>

    | A co do ma do rzeczy? Ja pisze w sprawie jaka zostala przedstawiona.

    majac tak malo faktow to kazdy moze sobie gdybac tak jak ty

    | Bo tak sie najczesciej dzieje

    najczesciej nie znaczy zawsze ;P

    | Z postu raczej nie wynika, ze ma ochote na dziecko. Gdyby tak bylo
    | moglibysmy przeczytac raczej cos w stylu: "i tak planowalam urodzenie
    | dziecka wiec...". Czujesz roznice?

    nie, nie czuje roznicy, ale tylko dlatego ze nie nam tych pan, i nie wiem o
    nich nic. rownie dobrze moge zakladac ze to byl skrot myslowy, ze to jest
    tylko zartobliwy temat do wywolania dyskusji na formum publicznym........

> [...]
    | milosc, instynkt macierzynski. Jesli zas chodzi o ten przypadek to odnosze
    | wrazenie, ze glownym powodem poczecia jest nie milosc ale sposob na

    wiesz co, lubie jak faceci mowia o instynktach
    macierzynskich..........taaaaa........az mi dech zapiera :)

    | Tia... beztrosko pedzic przez swiat. Niektorzy tak moga.

    a co ma piernik do wiatraka?????
    chyba sam nie wiesz co piszesz

    | Wybacz, ale samym pozytywnym mysleniem niewiele sie zwojuje. Tak jak nie
    | jest wskazane chodzenie z nosem przy ziemi, tak trzeba rowniez unikac
    | bujania w oblokach.

    nikt ci nie kaze samemu zmieniac swiata, ale jak kazdy bedzie tak myslec jak
    ty to lepiej odpalic wszytskie glowice nuklearne..............

    | Wszystko jest wzgledne.

    z tylko z tym sie moge w twoich wypowiedziach zgodzic :))

  • 30. Data: 2002-12-07 19:29:23
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <3...@n...vogel.pl>, eleonora wrote:

> [...]
    > milionerzy nie pracuja???? jezeli tak myslisz to jestes naiwna, ludzie
    > pracuja z roznych pobudek, niekoniecznie dla pieniedzy,

    Z jakich pobudek koleżanka chce się rozpaczliwie utrzymać przez
    kolejnych kilka miesięcy w pracy, w kt. ma kontakt z niesympatyczną i
    wygryzającą ją szefową?

    Renata